Monday, June 8, 2009

TIBA TIBA AKU....

Semalam balik dari kelas jam 9.30pm aku terus memerap dalam bilik...apa nak buat yer...smlm nak tgk tv tak de mood...aku pun tak tau kenapa..malam td aku sorg aje dirumah..yg lagi sorg tu dah out station ke Port Klang...hari ni baru balik...kita tinggalkan pasal dia...

Tiba tiba aku rasa nak baca novel..so aku pegi bilik bacaan kat bilik belakang...byk lagi novel aku beli tak terbaca rupanya.....so aku pick up la 1...tp mata ku terpandang pulak 1 beg plastik...aku intai isinyer...ooo gambar2 lama...zaman awal remaja..remaja..dan remaja senja...dan byk surat dalam beg tuh...ooo...surat2 lama...malas nak baca tuh sumer..malas nak igt sebenarnya...aku letak balik novel tp aku ambik gambo2 tuh...dah byk tahun aku tengok gambar2 ni...nape aku letak beg gambar ni sepah2???ting tong la aku ni...kalau la makhluk lain tgk tak ke cari pasal namanya..

Jam 11pm : Satu2 gambo tu aku belek...ada yg happy..ada yg kelakar..dan byk yg aku nak nangis...opsss aku touching!!!!! Aku kan cepat touching...kena lak gambo yg tak sepatutnya aku tgk...aku sepatutnya dah kena buang gambo tu sume...tp aku simpan jugak...bg aku tu memory aku..walupun aku buang sume gambo tapi hotak aku ni tetap igt jugak..so tu pasal aku nak simpan lagi sumer nya...org dalam gambo tu sume tak salah...aku pun tak salah..dah takdir la kan...huhuhu..jgn touching sue skang...skang waktu keje....speechlessss.....

Waktu itu engkau berlari
Menghampiri mentari
Mesra senyumanmu
Membenamkan hari itu
Walau kini sekian lama
Masih dalam ingatan
Tak pernah ku menduga
Kitakan terpisah
Cinta selembut sutera
Menjadi kaku sekeras hatimu
Dan kesilapanku
Membuat aku memendam rindu
Andai kini kita kembali
Bersama meniti kasih
Dalam ranjau cinta
Terhapuslah sepi di hati ini
Aku mengharap kasihmu
Aku tahu kerinduanmu
Kasih tawarkanlah
Keracunan di dalam dada
Kasih hapuskanlah rindu
Rindu dihati kita

CINTA SELEMBUT SUTERA...1997

Semoga insan dikotak fikiran aku sekarang sejahtera hidupnya dan dilimpahi kebahagiaan oleh Allah s.w.t didunia dan akhirat...amin..

Aku emo...Ciaow..

8 comments:

Anonymous said...

kisah lama..
ada sedih..ada gembira..
semua jd memori yg best kalau diingt.lalala

ilLa said...

touching la plak...
jgn touching² t berat t..
huhuhuhuhuh

Syima Syaz said...

ecehh...terkenang cinta lama la tuh kat taman astakona...
alaaa ileks sue,allah jauh kan kita dgn yg lama sbb dia nak bagi kau jumpa dgn lelaki baru yang lg better..ilek2...

peridot sepi said...

wei, aku ingatkan aku je emo, kau pon sama, hahaha... so tekenang kenangan lamer ker? lagu ella kan ni...kenangan lalu mengusik memori...

puspa said...

huhu...
gwe laa pulop...
ileks2 laaa erkk...

Syima Syaz said...

sue...besday tina kucing aku esoklaa.....ish ish..dah makin tua dia.

ninie said...

alamak tiba2 layan blues pulak kan... lagik pulak lagu ella.... kite pon suka gak...

ALoNa CintamaniszLite said...

Alamak! akak pun suka ngan lagu Ella yg ni. Siap beli kaset ori ella tu tapi tape dah berkulat..
Tapi suka lagu ni bukan ada kena mengena ngan kisah sendiri..saja suka2 aje. hehe..

Jgn emo selalu ye..