Tuesday, June 9, 2009

AKU DAH OK...

Hehe...sorry la korang aku terEMO pulak semalam...ala bg la can aku nak touching...asyik ganasz jek...

Nak jawap komeng kat bawoh tuh!!

ayin : huhuhu...ko tunggu lagi 10 thn...lagi byk memory best...

ilLa : nasib baik ko tak perasan muka aku pagi smlm...hahahahaha....nasib baik jugak aku ni pandai touch up tau...cover ngan eye liner lagi hehehehe...

Syima : ko nih..ngan org melaka ko jgn sebut taman astakona...bahya...tu mak nyah punya tempat la...hehe...tp ko cakap ayat ke2 tu mmg betul.....
Wah Tina 1 bintang la ngan aku nih..GEMINI hahahhaha

Peridot : hahaha....ko emo hari2...aku emo kadang2 jek...

Puspawarna : puas aku tepikir apa itewww "gwe" ....jiweyyyyy.....ho lah...Tuhe bui igt blako...

Ninie : skali skala ninie...best jugak tak yah aku tgk drama...

Emm bulan ni akunye besday...kalau ikut kan tarikh 3X thn lepas...mak aku dah start sakit2 ni...kelek perutnya yg besar...tgh menghitung hari bila anak dalam perut dia ni nak kuar...dimana budak kecik yg didalamnya ada lah AKUUUU.....hehehe....

Dari kecik aku mmg tak suka menyambut besday...dan family aku pun jenis tak berapa nak ambik port pasal besday2 ni..bila masing dah besar baru la ada buat kek tu pun umo dah byk...korang nak tau bila aku first time sambut HARI LAHIR aku??

Masa hari lahir ke 19....buat agak besar...kek besar...pulut kuning....bg makan budak2 kat kg...
kenapa aku tak suka sambut besday? sebab.....ntah la sebab apa...dan hadiah besday mmg tak penah aku mintak...dan kalau org terlupa ke..tak bagi hadiah ke..aku langsung tak ambik hati...tapi skang dah 6 tahun ada org bg hadiah hari lahir kat aku...TERIMA KASIH...rasa nak nyanyi lagu awie pulak tajuk terima kasih tu...dan hadiah paling best yg penah aku dapat ialah jam tangan 4 thn lepas...sampai hari ni aku pakai...dah 3 kali dapat hadiah jam dari pemberi setia...1 dah ilang perompak ambik..1 lagi hayatnya dah abih tp masih simpan lagi...

Dan tahun ni pemberi hadiah yg setia itu hari2 duk igtkan nak ajak gi makan masa besday aku nanti..aku tak de la excited sgt...jawapan aku hanya ...yelllllaaaaaaa tauuuuuu.....salah ke aku feed back cam tu?? Katanya dia nak bg aku thn ni barang kecik je..smlm dia bg aku key chain..."simpan sampai kita gi makan nanti"....key chain cap muzium melaka...dah berkarat...tu pun dia dah pakai berthn...emmm aku ambik je..simpan dalam beg lappy...aku pun tak tanya byk kenapa...suka ati dia la...aku pun tak de nafsu nak tanya kenapa...aku pun tak de mintak apa...cuma kalau dia igt ok la...

Maka thn ni bertambah la lagi omo aku yg mmg tak cukup jari kaki tgn nak kira...hehe...kalau korang tembak aku masih 20an pun ok jugak...aku mmg 25thn jeee.......tak kisah la omo dah byk...janji otak jangan ikut omo...rock bebeh!!!!!

Aku yg tenang...Ciaow...

10 comments:

Mesayu Kirana said...

semoga panjang umur, sihat tubuh badan yang pasti ceria sokmo

Anonymous said...

dh follow u skali lg.. yg ada pix hazieq tu

attyfir said...

ari ni okh ke lom...

ilLa said...

ade² perasan sket..
igtkan xcukup tido ler...
upenye kesedihan melanda le tuh...
huh!

Syima Syaz said...

wahhhhhh....1 bln dgn tina lahh...patut mcm ade chemistry..

sue,aku rasa org yang setia kumpul duit nak bg kau b'day present tuh mungkin bagi kau cincin plak.tahun lepas aku dapat cincin dari syazwan..

mamai said...

salam kenal juga nice blog hmmm sama negeri la kita yer...

Pok Li said...

Tak sambut hari lahir juga. Kini anak-anak sahaja yang mengucapkan tarikh keramat itu.

Dee said...

besday ko ek..aku pun simple2 je..kdg2 x celebrate pun..xde apa ar..biasalah tu..happy birthday ye..

peridot sepi said...

emo ker aku? yelah, perasaan kan, biasalah, mcm mcm ada..tak bole nak elak, huhuhu..rencah rencah kehidupan tu...

ALoNa CintamaniszLite said...

Selamat menyambut ulangtahun. Usia adalah anugerah. Tidak semua makhluk Allah mengecapi usia seperti kita.