Wednesday, June 17, 2009

DUIT BUNIAN SEASON 2

Hehehe...entry aku 'duit bunian' perlu ada sambungan...apabila tuan punya duit telah membaca entry smlm..terus dia call...masih ada duit bunian lain yg boley dibuat perbandingan dengan duit biasa...ada byk rupanya dalam simpanannya...baru aku tau...aku igt singit2 je...aku pun tak penah ambik tau sebenarnya...jom kita tengok apa bezanya ye...fakta ke autar....
* duit mistik = duit bunian
duit aku = duit aku la...
Ni muka surat depan....ada beza tak??nampak??

Ni mukasurat belakang...hehe...ada beza tak???nampak??aku zoom sikit...
Ok...zit..zit..zit..(bunyi kamera cap itik aku)
1. Kita lihat tanjak n line kat baju agung tu...yg mistik kaler biru...aku punya sume merah...

2. Lihat pada gambar kepala ketapi tuh...yg mistik ada gambor tangga..kita dapat rasa ketebalan garisan tuh...duit aku gambor tangga tak clear kat kawasan kepala ketapi...dan tak leh rasa..

3.Kedudukan signature gabenor (aisyah)...mistik lain...yg aku lain...dan cuba tgk betul2...ropa sain tak sama...
4. Tulisan jawi Bank Negara Malaysia...mistik punya ejaan lama...aku punya baru..sedangkan ini sume duit baru...tgk no siri nya A and B...dan saiz duit mistik lebih besar/lebar berbanding duit aku..
Emm...bila aku hidu duit mistik ternyata ianya sangat harum...bau bunga...takan tuan punya duit ni pakai minyak wangi bau bunga...ternyata sepanjang aku kenal dia...dia ni alah pada minyak wangi...sbb dia perasan ketiak dia seharum bunga kasturi memanjang...dan duit2 mistik ni kabarnya byk tersebar ke tgn2 org lain..antara tau ngan tak tau je...pasalnya ada org dapat duit2 ni dari org2 bunian ni dan mereka telah membelanjakannya di JJ..Tesco..Giant...Maidin dan jugak pasar malam...dan lain2 tempat sesuka hati perut dia la nak belanja kat mana....

Aku masih tidak percaya 100% lagi dalam kes ini...cuma mungkin bila lihat kelainan terbit pulak persoalan..adakah ini duit palsu?...ternyata tuan punya duit ini sudah buat pemeriksaan keatas duit2 mistiknya..ternyata sumenya ada lah duit original...bukan pelesu...*palsu la...

So...apa nak di kata...korang komeng sikit...fakta ke autar?? atau ada kah duit ini dari CEPLOS??korang tak tgk citer ceplos..mana nak kenal dia...tgk ler...kat tv9 hari jumaat sabtu ahad kol 9mlm...
Nak jawab komen duit bunian season 1 :

zino : eeiii skang bunian dah duk bando dah..pasal pelesit pulak ramai kat kampung..
peridot : duit tu bukan aku punya la...kalau aku punya pun dah lama aku wat beli megi...
illa : aku penah citer kat korang la dulu..
ninie : mata duitan jugak ko nih...ko buntang nampak duit ke nampak nombor...ninie aku tak pat masuk blog ko...aku tak tau nape...
ain: ye ke ko pengsan...ko pun sama mata duitan..
sis nita : wei sis...ceplos tu comel tau..aku paling suka sore dia la..sadis..
ayumieza : ko ni jelas la penakut...ko baca je la..jgn imagine..kang kuar betul2 depan ko kang..
rizz : ko tak sepatutnya rasa takut...org bunian suka org macam ko ni...
hajarus : lepas ni ko belek duit lam beg duit ko tuh...kalau ada yg cun ko simpan...tu leh jual...mahal regenya kalau ada org berminat..
hezesuze : huh semangat ko bila cakap pasal duit...aku pun tak tau betul ke tak...tapi tuan punya duit ni lom kaya2 lagi..hampeh!!...ym address aku dah letak kat kepla blog..


Ni pulak award dari ieda
Tengkiu la ieda...tak de mende nak balas...boleh bg ni je...ada org lain nak tak??Asyik baca citer ni je..cuba klik sini..lagi byk kisah menarik..

Ciaow...