Tuesday, June 16, 2009

KOTA A FAMOSA

Lokasi seterusnya : Kota A Famosa Melaka..

Untuk melepaskan penat dayung perahu kolek tadi..aku nak gi panjat bukit pulak...slogan aku kali ni : TOLONG JGN PENAT....mokcik mesti jaga imej....syioh syioh..aku nak naik beca ni..sebok je korang ni...hehe..aku tejumpa anak patung idup atas beca...
Kapal tebang besi...emmm epot lom siap..kapa tebang parking kat sini pulak....
Masa pendakian ke puncak bukit ini aku tak dapat snap kerana tahap keluasan lubong idung aku bertambah kerana tak cukup oksigen...mokcik masih lagi menjaga imej...
Kalau sesapa tak penah jumpa bangunan ni sila la mendaftar kan nama kat page aku ni...boleh aku tolong editkan gambo korang kat n tepek sebelah dinding kota a famosa nih...
Klau penat kat dalam ni ada sofa n meja makan..siap sume...boleh landing2...
Sebelah luar tu dapur....
Tempat aku berdiri ni..toilet..sebab sebelah aku ni ada perigi..
Eh sape tu...jgn sandar lebey2 ok...terbalik kota tu...mokcik gak yg susah...

Sempat bergambar dengan tourist dari Uganda...(mesti dia bangga aku dah promote gambo dia kat page aku...org2 yg terpilih aje yg boley interprem kat page aku nih!)
Ni kes lobang idung sedang membesar....sudah pancit namanya..
Ekh..ekh...aweks....
Mokcik bukan apa tuh...kasi buang gas yg tak perlu...
Banyak2 tempat...celah pagar jugak yg dipilih...
Ciaow...

1 comment:

peridot sepi said...

wah, bagus la ko ni..memperkenalkan melaka di mata blog...bagos...bagos...