Friday, June 26, 2009

ANDA TAU STRESS??

Korang biasa stress??stress kalau dibiarkan boleh jadi gila...atau sakit mental...silap2 terus kritikal...lama2 terus goal..biasa kita akan stress kat tempat keje...dirumah..bersama suami/isteri/gefren/bofren/tunang..anak2 yg byk karenah..dan pelbagai lagi..aku kalau tak boleh kopek durian pun boleh buat aku stress...nak kenal pasti stress? Meh sini baca tanda2 stress seperti dibawah...*model didalam gambar hanya lakonan semata-bajet ciput*

Pertama : Anda sentiasa menghadapi masalah untuk bangun tido...


Kedua : Tengkuk anda sentiasa merasa sakit/lenguh dan susah utk memusingkan kepala...


Ketiga : Kepala anda sentiasa merasa pening dan seperti berada diawang awangan..berjalan tanpa arah tujuan...

Keempat : Rambut anda sentiasa kusut masai walaupun selepas mandi dan sukar utk senyum...


Kelima : Berat badan anda terus meningkat dgn medadak walaupun telah berusaha keras utk mengurangkan berat...


Keenam : Anda sentiasa merasa letih yg amat sgt dan sentiasa mengeliat....


Ketujuh : Anda sentiasa merasa fikiran terlalu sempit...


Kelapan : Anda sentiasa merasa rendah diri dan diri terlalu kecil dan selalu dipermainkan...


Kesembilan : Boss sentiasa marah dgn anda...


Kesepuluh : Anda sentiasa berpeluh dan basah kuyup ketika kuar makan thgr walaupun berpayung atau bila2 masa sekiranya anda gelisah...


Kesebelas : anda sentiasa dan selalu merasa penat yg amat sgt walaupun tiada melakukan apa2 aktiviti..

Keduabelas : Anda sentiasa merasa diri tersepit dan terkongkong..

Ketigabelas : Anda sentiasa merasa kehadiran tetamu asing walaupun org itu anda kenal..

Keempatbelas : Anda sentiasa merasa seperi hendak demam dan selsema serta kepala merasa panas...

Dan kelimabelas : Anda sentiasa merasa keseorangan dan merasa amat takut..spt ada seseorg berada didlm umh..

HEHEHEHHHH.....kenalpasti adakah korang ada ciri ini??...pegi hospital utk mendapatkan kepastian....

Aku kadang2 ada simptom2 ini...Ciaow..

10 comments:

Hezesuze said...

wakakaka 1 pun nan ado! yeh2

peridot sepi said...

hahaha, ting tong la aku tengok pic kucing tue...

Zura Firdaus B. Japri said...

salam... singgah menjengah

kahkahkah... memang lawak pic2 kucen tuh! Tahniah!

Rinna said...

Alaahaii comey nye kucing2 nie..:)

ZULKIFLI MOHAMED said...

Salam Sue,

"terima kasih melewati KOTA PUISI",

"saya beri 9 per 10 markah untuk Sue, kerana ada kesalahan KATA SENDI",

"keperhentian agung", seharusnya ditulis begini :
"ke perhentian agung" - apabila merujuk tempat atau arah mestilah dijarakkan selepas kata sendi KE" ...

sis_nita said...

heheh!
kucin obesiti tu kan..
cam terseksa jerr rupenyerr..

E-Marlin said...

Stres.... saya kalau stress....mmg mkn byk tp badan x naik2...sbb x kenyang, tu psl bdn tak naik tapi kalau saya happy, makan sikit bdn dah naik.

tapi comeyla kucing2 tu semua...alahai teringat kucing2 lamaku...

NaqeebLukhman said...

klu stress pakai jer baju T yang sempoi hehehehehe

Wak Kumis said...

Meowwwwwwww...Meowwww......

Ayumieza said...

YaAllah sangat comel ini kucing mana mahu dapat kucing warna pink??ada ke??hahahahaha...