Thursday, June 18, 2009

PERLU MAKAN MALAM?

Walaupun aku dalam keadaan mengontrol mamam...tp tahap kelaparan tak boleh nak dielakkan..semlm dalam perjalanan balik dr tempat keje aku dah memikirkan apa menu nak aku reka utk mamam malam...ting!!!lampu nyala....sup daging + tulang...stok masih ada lam peti ais...kena pulak kalau aku goreng ikan kering..huhuhu...sawan jap..
Bila sup dah siap...jam dah kol 9.30pm...so ikan kering hai hai bye bye...aku belasah ngan nasik aje...
Klau hari2 lauk aku macam ni agaknya yg mana satu rupa aku akan datang....

YANG INI ATAU.....
YANG INI....
Mokcik Ciaow dulu....

11 comments:

ayin jemin a.k.a ain said...

ya ampun..tkut dong jadi gemuk,,,
enggk mau makan daging..huhuh

rizz said...

sgt perlu mkn mlm haahahha

Dee said...

wakaka..perlu mkn..tp b4 7 tau..n 1/4 cawan je nasi..hiruplah sup tu byk2..n isinyer..lg bagus..

♥cybermummy♥ said...

emmm!!! tak tau nak cakap apa bila tengok susu yg besau tu ..huhuu

Hezesuze said...

mkn tu penting cik kak oiii..tp berpada2 ler..

but jgn control sgt mkn tu...nnti control sgt jd cam gambo petama tu...buruk siut

suhaila-ab said...

ayin ; sate daging best tau...rugi ko tak nak makan..

rizz : ko blh ler cakap gitu...badan ko cikeding...

dee ; wah ko boleh jadi tuan penasihat aku la...hari ni gak aku lantik

cybermummy : susu besar bila byk minum susu...hehehhe

hezesuze : aku pun takut sebenarnay tgk gambar pertama tu...hehe tak mo....burokkkk!!!

hajarus said...

hahaha... xsemena2 hajar ketawa sesorang... kebetulan plak boss lalu kat depan... alamak malunyer sayer...

ibu_arifa said...

opss!! 2-2 gambo 18SX,,,sib batk sempat tutup mata dalila dari tgk td.

sis_nita said...

huhu!
dua2 x mo..
terkurang dan terlebehh tu..

mamai said...

antara benda yang paling aku takut bila mana aku mati dalam kekenyangan...sedangkan ada lagi mereka yang kebuluran....

CINTAMANISZ Lite said...

akak taknak jadi 2-2 tu. Cam skang ni pong dah syukur Alhamdulillah.