Wednesday, June 10, 2009

JANGAN DEGIL...

Lain kali dengar kalau org nasihat!!!

15 comments:

♥cybermummy♥ said...

tiba2 pooommmm ..terperanjat jap ...
Tu lah org suruh turun tak mo ...kan dah kena sedas dua ngan elektrik tu ...Huhuhu...makin hangus ler kulit yg dah sedia ada itam ...=(
Tuan blog ni sihat ke ?? ( saja je tanya ) = D

ayin jemin a.k.a ain said...

huhuh
takot la..
tp tulah dorg
sapa suruh..
xdgr cakap lg..

Dee said...

fuh..berasap n berapi..ngeri siot!!

ibu_arifa said...

mmg ngeri tgk video ni.. dpt kt email aritu..

ibnatumusa said...

dahsyat... kesian... na'uzubillah...

ilLa said...

hahahahaha...
da la itam legam!
kene letup lagi legam!
hahahaha...
xyah ssh² famili dier nk bako nnt...
da siap² jd abu je tuH!..lalalala

Syima Syaz said...

eh sue..
ngeri aku tgk.aku takleh tgk video2 mcm nih,nanti terbayang2 wehh...aduh mati dah.sakit tuh wehhh....

Yunus Badawi said...

ada ramai manusia kat negara mereka. Setakat mati sorang no hal lah. esok lusa mesti ada yg buat lagi

en_me said...

tenet slow, xleh men 'awak tiub' ghitewww.. uhuhu

hajarus said...

uiissshhh.. ngerinyer...

y[o]n said...

bodoss mamat tu

j or ji said...

adus.

mereka memang suka drama.

zino said...

dah dogil nak buek cam mano..

Basuh Baju said...

senyap 3 minit jap.....haha

julie^beth said...

baru lah dipanggil HANYA UNTUK MEREKA YANG BERANI TAK DENGAR NASIHAT ORANG.

hehe