Sunday, June 7, 2009

MAJLIS KAWIN DAK WAL...

Majlis : Aszuwal & Jafrina
Asmadi & Adila

Lokasi : Kg Belimbing Dalam, Durian Tunggal, Melaka.



Tepat kol 1pm td kami pun bertolak la...saje je pegi lambat2 pasal dah bajet..sesampai je pengantin dah ada....nasib baik tak panas sangat cocernya...sebab kali ni aku pakai baju itam...kalau tak pitam..

Sebaik aje tenggek kete tepi jalan...nampak pengantin dah tepacak depan pago...

Macam kami ni dari pihak pengantin pompuan pulak...berlakon pun boley...mana tau kut nanti org jemput makan lauk pengantin...hauhauhaua...nak makan sedap aje...

Diaorg ni buat majlis dua pasang...abg dan adik...yg kami kenal ni yg adik ler...

2-2 pengantin lelaki ni adik ipor kepada pompuan ni... http://sufiehas.blogspot.com/ nazra...Dan tanpa melengahkan masa..kami pun terus senduk ler nasi minyak yg dah siap tersedia..

Dan disediakan buah tangan sekali...setakat mggu ni aku dah berjaya mengumpul lebih kurang 4 beg kertas gini....
Selesai makan perut pun dah kenyang..kami pun pegi tunjuk muka kat pengantin dan nak ler snap 2-3 keping gambo...

Ini aszuwal (dak wal) dan jafrina...

Ini abg dak wal..asmadi dan adila..

Dan ini pulak Para Para yg nak ambik berkat...
Lepas perut dah kenyang kami ke MITC nak tengok pameran perabut...ramai org...bila dah ramai org gini nak ambik gambo pun tak de mood..baru nak ambik sampel perabot...mana la tau kalau aku terjumpa guni duit boley ler pegi borong....

Dah penat kami pun balik ler....mokcik lotih!!!
Ciaow...

12 comments:

Kelebar Malam said...

sonok nyer dpt g kenduri...teringat masa kita kawen dulu...fuyooo..sonok nyerrr...heee...

Syima Syaz said...

aii...penat2 pun sempat kau singgah pameran perabot??mak aii

Su iJamm said...

penulis blog tak mo amik berkat jugak ke?

suhaila-ab said...

KELEBAR MALAM : HEHE...KEMAIN LAGI KO YER....

SYIMA : KO TAK TAU...KAKI AKU DAH NAK TANGGAL...KASUT TUMIT TINGGI AKU PUNYA PASAL...

SU IJAMM : DAH LAMA DAH AKU DAPAT BERKAT LA....

LayarLara said...

bulan ni bulan kenduri ye dakkk..

Jimatlaaa kooo wekend takyah susah2 pk nak masak apa...

j or ji said...

trend skrg agaknya pasang banner.itu je dah kos berapa agaknya. :)

hajarus said...

betul la bulan ni bulan orang kawin jer... cuti sekolah camni lah... minggu ni jer 4 buah rumah kenduri kawain... penat tul... nasib la undangan kawin tu tak berape jauh....

suhaila-ab said...

LAYARLARA : HUH KO TAK TAU AKU LA ORG YG PALING BAHAGIA KALAU ADA ORG JEMPUT KENDURI...HEHEHE

J OR JI : MAHAL GAK TUH...TU BUKAN APA TAK NAK BG ORG SALAH UMH...DAH MAJLIS BYK SGT..

suhaila-ab said...

HAJARUS : ALA ZAMAN KO KAWIN SAME LER JUGAK HAJAR WEEHHYYY...

ninie said...

glamenye penganti siap berbena bena....

rizz said...

wahh 4 pngantin gtu!!

as_naszra said...

banner tu bkn stakat sblh atas je.. kiri n kanan pon ada gak.. klu x jmpa rumah xtaw nk ckap pe dah.. ahaks!!