Tuesday, June 16, 2009

DUIT BUNIAN

Huh tajuk dasat!!!Mesti korang tak pecaya kannsss....aku pun tak caya...tak tgk depan mata mana nak caya...duit ni bukan hak aku...org lain punya...
Korang nak tau apa kisahnya??...anggapkan kisah ni dalam slot Keliwon aje..

Kisahnya begini.....seorang wanita yg cantik lagi cerdik telah dianugerahkan Ilahi dapat melihat alam jin...dimana jin2 yg dilihat adalah di alam bunian...suatu hari beliau telah diberi 'hadiah' wang yg aku sendiri kurang pasti jumlahnya kerana tak sempat utk bertanya lebih lanjut...wang tersebut dalam matawang mesia la..sebab jin tu berada dimesia..kalau jin tu berhijrah ke eropah mungkin lagi gempak hadiahnya...wang yg dia dapat telah di beri kepada org lain utk dijadikan 'ibu duit'...katanya...tp otak aku sempat berfikir...kalau tak de bapak duit macam mana ibu duit tu nak beranak...itu pasal la org yg menyimpan ibu duit ini masih belum kaya kayan lagi pasal status ibu duit masih janda...no siri duit ni mmg cantik...adakah duit2 yg lain mempunyai no siri yg sama???aku pun tak pasti jawapannya...
Persoalannya disini...adakah anda percaya dengan kisah keliwon kali ini??
Emm..aku...kena tengok depan mata dulu...baru aku pecaya...jgn aku pengsan dah ler... bukan pasal nampak bunian...tapi sebab nampak duit..hehehe
To Be Continue...
Teringat citer CEPLOSS...Ciaow...

Asyik baca citer ni je..cuba klik sini..lagi byk kisah menarik..