Monday, June 29, 2009

CUTI UPDATE KEJAP

Salam sumer...dah 3 hari aku tak jengah umh aku sendiri nih..habuk dah banyak..tp sawang lom ada...apatah lagi nak gi jln2 umh korang hari mggu...isyaallah besok tghri aku akan laksanakan semua yg tertangguh...aku hari ni tak bekerja dalam kata lain..aku mc..huhuhu..smlm mokcik jatuh lam bilik air...tergelincir...huh nasib baik tak ada yg patah ke..renyuk ke...hehe..nasib baik tak runtuh blok aku ni...bergogar bilik air...aku licin air sabun...
Mula2 jatuh tak sakit cuma rasa macam kebas2 je..so aku buat dono je la..subuh pagi tadi nak bgn dia dah sakit pinggang hingga la kekaki..tgn aku yg menahan masa jatuh tu pun dah mula sakit..nak solat pagi tadi hanya tuhan saja yg tau..dah siap nak gi keje nak jalan punya la seksa...tgn nak pulas stereng pun punya la sakit..aku singgah klinik la...dapat injection..n doktor suro aku berehat...kalau aku byk berjalan kut2 dia lagi bengkak..kang dibuat berterusan sakit..expidition aku canner....Ya Allah sembuhkan la aku cepat....
Nak update pun tak de mood..aku tido dari pagi td sampai la ke petang..mimpi dah berepisod2 dah...hehe...ni rasa masih sakit walaupun dah makan pain killer..jumpa esok yep...nanti aku update page aku break time besok..lagi pun skang pic masih ada kat tangan org lain..hehe...ok..bye luv u so much!!!


Sebelum aku off..teringat pulak aku, kepada sesiapa yang suka makan dodol Siam (alah yang 3 segi tu) tolong jangan makan lah,ada hamba Allah ni(fakta boleh percaya) tengok sendiri macam mana dia orang buat. Dodol tu dikacau atas dapor arang, kan dapor tu rendah saja. Lepas tu dibiarkan sejuk. Ha time ni yang best ni, time nak bungkus, anjing 2, 3 ekor dok jilat dodol kat dalam kuali besar tu, member baik punya dok bungkus tak pulak dia halau anjing2 tuBila tengok memang nak termuntah, Jadi kalau ada orang bawa balik oleh2 dari Padang Besar/Danok/Rantau Panjang ke janganlah makan, kotor same goes to asam jawa or buah keranji yang disalut gula tu - samalah proses dia tu.Nampak gayanya banyak benda yang kita dah makan ya!!!! Aku janji tak bwk balik lagi benda tu dr kampung aku utk korang...jgn risau ok!

Ciaow...

11 comments:

Nl said...

adess kesian mesti sakit pingang klu jatuh tu... seb baik makcik tak pegnant yer... harap2 cepat2 cergas
nanti buleh sambung berblogging hehehee

erkkk... negri ler dengar dodol tu dibuat gitu haiyaaaaaaaa... tak nak makan lah lepas nih... kalau made in japan ok kot huhuhu

Anonymous said...

hurm..minggu ni memg sibuk..

ZULKIFLI BIN MOHAMED said...

Salam Sue,

"betul komentar Sue kali ini di KOTA PUISI saya - selalu ingat DIA, maka dekatlah kita ini kepada DIA",

"terima kasih kerana itu pun dikira mengingatkan diri saya juga kepadaNYA"...

Hezesuze said...

aduh! sakitnye sue jtuh bilik air...ciannye dia..

padanler idah jenguk rmh aku ek...moga cpt smbuk tau...byk n3 aku dok tunggu ang komen ni...wakaka

Syima Syaz said...

syazwan pun king segala 'jatuh'..salu sgt jatuh tangga,jatuh dalam toilet,jatuh katil...pelik la.careless sgt

ilLa said...

adus!
msti skt kan...

nita said...

uishh..
hati2 laa lain kali..
semoga cepat sembuh laa..

♥cybermummy♥ said...

Sue ,saya doa kan sue cepat sembuh . adoii !!! mesti sakit montot sbb jatuh tu kan .. (dah pernah rasa )

Dee said...

gi urut sab..maybe leh kurang sakit tuh..

farish izaryl @izreez said...

unik gmba hahaa

Butik Remaja & Wanita said...

alahai kesiannya semoga cepat sembuh ye...sib baiklah nurul jenis tak makan dodol-dodol ni hehehe..