Monday, June 22, 2009

KAIN TERLONDEH PULAK..

Aku skang duk tergelak sorg2 lagi ni mengingatkan 1 peristiwa yg baru berlaku jap td...aku kesurau nak menunaikan solat zohor..mungkin dah terlambat...semasa aku sedang solat datang sorg minah ni cakap dan gelak kuat sebelah aku..sedikit banyak mengganggu bacaan aku..eeii rasa nak flying kick aje..tapi aku sabo sbb aku tgh solat..hehe tak tekun aku hari ni...habis solat...tgh aku duk lipat telekung minah ni dah start solat...masa rakaat kedua dia sedang baca fatihah...tetiba je aku terperanjat sbb tak semena2 minah ni berkata "MAK KAU KAIN AKU TELUCUT!!" ...aku pandang dia..dia pandang aku...kain dia dah duk kat kaki sumer..kompem time tu aku dah terguling gelak...pasal lepas dia melatah tu dia leh sambung bacaan lagi...bila dia tgk aku gelak...dia pun gelak jugak...nak kaver latuh...minah ni sememangnya terkenal kuat melatah...huh..macam2 hal..



p/s : gambar tak de kaitan ngan citer diatas...kapcai ok..plat je tak berapa ok..

Ciaow..

12 comments:

peridot sepi said...

hahaha, potong setim la...
ko tak khusyuk eak...

iedaLUVsham said...

wakakaka!!!

suhaila-ab said...

peridot : ikhlas aku jawap..TAKKKKK!!!!

Hezesuze said...

wakaka dpt sis bygkan camno agaknye kejadian itu....

ayin jemin a.k.a ain said...

cakap pasal terlondeh kain time solt, sy pernah mengalamiinyaaa
malu gilak..
huahuahuaaa!!!

Yunus Badawi said...

Org pompuan kain terlondeh masih ada telekung. Kalau org lelaki kain terlondeh, mau jemaah dan Pak Imam ikut melompat. hehehe

Nazra~ said...

wah kaler ijau matelik, klau kaler kuning lg chantek ^_^

Izan said...

hahahhah... lawak la plak. kalau aku pun mesti terguling2 gelak kat situ. =)

ilLa said...

hahahahahahahahahahahaha...
bc je dah tergelak...ape lagi klu ade kat situ!
mesti gamat gilew suasana!
hahahahahahhahahahahaha
ni pon nk terkencing pon ade...
hahahhaa

suhaila-ab said...

hezesuze & ayin : aku pun penah alami gak sebenarnya...tp nasib baik kat umh...

YB : telekung sampai lutut je..kena yg sarung kain n bukan suar/kain baju kurung macam minah nih..

sis_nita said...

kuikuikui..
camnerr arr kanss..
tapi mmg gambar tu larikk sungguh ngan tajuk n3 ko..

rizz said...

wawaaa lucunye hahaha