Thursday, June 4, 2009

BZBZBZBZ

Semalam ada lah hari yg paling memenatkan...dah la aku tak pegi keje...ada masalah teknikal sikit...tengahri aku berkejar ke Giant depan umh aku tuh...ada appoitment ngan sorg mamat ni...bukan skandal tau...janji ngan aku kol 11.30am...janji kat Kopitiam Uncle John...dia tak kenal aku..dan aku pun tak kenal dia...kiranya macam blind date pulak...oleh sebab aku tak suka menunggu tak buat apa2...aku pun pegi beli paper nak tgk jugak berita pasal stadiung tuh...skali kuar la gambo MB yg kacak hensem ni(mata aku sejak guna kontek len cap ayam ni sume org nampak ok)...muka ada senyum....mak aii..stadiung rutuh pun muka senyum lagi...ahaks@!!!!
Abih aku duk pusing2 baca paper...jam dah kol 12.15noon..mana la mamat ni...tp sempat jugak aku test2 camera kat henpon cap ayam aku ni...mmg blurrr....standard la tuh...tgk brand la...
Air cokelat aku sampai...aku snap...mamat pelayan tu pun asyik duk tgk je...relax la...aku tak amik gambo ko pun...ko jeles apasal?cokelat ni lagi hensem dr ko tau...

menatang ni pun aku snap....nak test...mana la mamat blind date aku ni....aku bayang kan dia ni mesti berjanggut...misai melintang....pasal aku dah dengar sore nya lam tipon...

Bila roti bakar aku dah sampai aku ngap la...ala2 pompuan kaya...minum air cokelat 3.50 secawan kecik roti bakar taruk kaya 2 keping 3 hengget...baca paper...lepak kat kopitiam kol 12 tghr...huh macam bini dato'2....
Skali mamat tu sampai...12.45noon...rasa macam nak cium pun ada...lambat benor ko ni...nasib baik ko ni boleh tahan hensom bukan macam aku imagine...tak de la aku nak marah sangat..aku bukan apa kalau org hensom2 ni tak sampai hati nak marah...tak leh nak snap gambar nya..nanti apa kata dia pulak...mesti dia igt aku nak ngorat dia plk...apa barang jack!!!Aku pun teruskan rundingan ssehinggalah jam 2....
Balik umh aku buat survey yg umh aku ni dah lama tak make over...aku pun dengan semangat waja telah meng makeover umh aku...sehingga la jam 6.30pm...penat sungguh...dari laman depan hingga belakang mana tak nya...jiran aku pun dah heran apasal la aku rajin sgt...tebiat ke apa...malam aku rasa macam sendi badan aku dah longgar2 sume...apa lagi tido ler aku 9mlm...tanpa sedar....tu pasal tak de update smlm....pastu tak pat jalan2 umh korang smlm....hehe..
Ciaow....

13 comments:

Hezesuze said...

gaya ala2 bini dato2 gtew...hajarnye...

lah nape x snap picca mamat tu....aduyaiiii....sengal la ko ni

farish izaryl @izreez said...

cedapnye rotii

NizA said...

amboiii...tgh hangin2 pun tgk mamat ensem trus cool down ye...hehehe...

ibu_Arifa said...

amboi..blind date lak.. pastu terus semangat balik nk kemas umh? heran2.. what is going on with u? mamat ensem tu bg kata2 pujangga ke? terus smgat nk makeover umah tuh...hihihi..(jgn maree yer k'sue)

♥cybermummy♥ said...

hehehe.... cap ayam pe ...ayam serama atau ayam kampung ....

sue-ab said...

hezesuze : isyh...mamat tu laki org cik kak oiii......

rizz : roti tu tak sedap pun...takat ni kluang station aje yg best roti bakarnya...

niza : niza kan aku dah cakap aku tak sampai hati...

ibu arifa : ko ni...blind date tu tak de kaitan ngan kemas umh..blind date tu nak tambah utang je heheheh...

cybermummy : cap ayam bapak...

Syima Syaz said...

alaaa sue...kau jdi bini no 2 laaa...
ape kes jmp mamat tuh sampai pukul 2?kau buat aku suspender la

Yunus Badawi said...

ko ni tengok mamat tu ensom sikit dah cair. Kalau aku lambat sampai 1 jam lebih, mesti aku sound dia.

attyfir said...

cedapnye rotii

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

Bila roti bakar aku dah sampai aku ngap la...ala2 pompuan kaya...minum air cokelat 3.50 secawan kecik roti bakar taruk kaya 2 keping 3 hengget...baca paper...lepak kat kopitiam kol 12 tghr...huh macam bini dato'2....


wakakakak aku suka statement ang nie wakakakka

mesayu kirana said...

akak bab menunggu ni yang paling tak suker..silap haribulan dah angkat kaki dahhh...kira ko nih tergolong dalam org yang sabar gak lah..

LayarLara said...

mak aiiii sejam nunggu.. kalau aku memang kene laaaa sound ngan aku...

ALoNa CintamaniszLite said...

Adoi..bz ni sebenarnya cepat me'nua'kan kita, hehe. Mana tak nya..jap aje dah malam. Tido-tido..bangun tido..dah mula hari baru pulak!