Sunday, May 17, 2009

YUNA

First time aku dengar lagu Yuna..masa tu aku tengah minum dengan seorang 'teman' di deretan cafe di Jalan HangTuah...aku dengar aje lagu tu tanpa hiraukan suasana sekeliling yg bising memekak...aku tak tau siapa penyanyinya...aku bertanya pada 'teman'...siapa nyanyi lagu ni? "Yuna"...indon ke...."Entah"...terus yuna melekat kat kepala hotak aku...
Esoknya aku search mp3nya..dapat...tapi aku tak siasat la siapa pompuan ni..janji aku dah dapat lagunya...Dan Sebenarnya...best...
Semalam aku tengok TV3...Yuna kuar...rupanya dia Malaysian...suara ada khelasss....the best live voice...
Oh Bulan..
Enggan melayan diriku lagi
Pabila airmata membasahi pipi
Dan lagu lagu di radio seolah olah memerli aku
Pabila kau bersama yang lain
Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta

Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan di sebalik senyumanmu itu
Kau juga menyintai aku
Ku enggan berpura pura ku bahagia

Ku enggan melihat kau bersama si dia
Oh ku akui cemburu
Mula menular dalam diri
Pabila kau bersama yang lain
Adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta

Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarya ku mengharapkan
Di sebalik senyuman mu itu
Kau juga merindui aku
Pabila kau merenung matanya

Ku rebah jatuh ke bumi
Di saat kau benar-benar mahu pergi
Seperti ku bernafas dalam air
Adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta

Yang masih.. bersemadi untukmu
Dan sebenarya ku mengharapkan
Di sebalik senyuman mu itu
Kau juga merindui aku
Oh...
Dan Sebenarnya ..

Dan Sebenarnya ..
Aku rindu ..
Dan Sebenarnya ..
Dan Sebenarnya ..
Aku tak mampu .. tanpamu..

Ingatkan Indon...rupanya ada jugak lagu penyanyi pompuan malaysia yg aku boley dengar ulang kali..selain lagu Mak Iti la...harap2 aku boley tgk Yuna nyanyi live pulak...

Ciaow..

No comments: