Friday, May 8, 2009

TAHNIAH!!

TAHNIAH 'ai ai chip' (yg kecik tu) dan 2-2 skali lah...sorg tu aku tak kenal..kawannya...akhirnya berjaya mendapat sekeping diploma yg di selit didalam sebuah fail keras....walaupun aku dah diberi amaran utk tidak komen jubahnya...tapi aku nak komen jugak...nape jubah ko macam telekung besarnya...kuang ajar betul la org yg bagi jubah tu kat ko...huahuahaua...sampai tangan pun dah termasuk kedalam...
Yang ni pulak aku nak ucapkan TAHNIAH pada yg besor tu..td kecik ni besor la pulak...juga samalah...dapat sehelai diploma yg diselit dalam fail keras...ni aku nak komen jubah dia jugak..korang tgk ler kemain senteng lagi...mmg betul ler jubah pinjam...si ai ai chip kemain labuh..gebu pulak kemain singkat ...korang bertukar jubah ke?kompius aku ....
* TAHNIAH KEPADA JAMILLUDDIN DAN AHMAD RIDZUAN...SEMOGA LEBIH BERJAYA DALAM APA JUA BIDANG DICEBURI KELAK...
Ciaoww..

1 comment:

zino said...

tahniah kepada semua yg berjaya tu..