Friday, May 29, 2009

BERIANI MAMAK

Entry sebelum ni aku ada kata...adakah aku nak makan mlm...hehhee aku telah makan nasi beriani dengan jayanya....huhuhu...balik keje semalam aku singgah kat kedai mamak pemes seantero melaka..RESTORAN PINANG BESAR...dia dah bukak cawangannya depan umh aku...yg paling glemer restorannya ada lah di area Cheng sana...
Tengok la melambak rumbu..terkeluar nasi dari bekas...
Regenya rm6 aje..tp boleh makan 2 org....
Ayam gorengnya sebesar penumbuk jantan WWF...
Tapi jgn tak caya aku berjaya menghabiskan nya....ting tong!!!!!hahahahaha
Abih makan aku rasa macam berpinau!!!
Aku dah ting tong dengan air tangan mamak!!!!!!!!!ahaks!
Ciaow...

13 comments:

Hezesuze said...

fuyoooooooooooooo!!!
ang bleh abiskan nasi byk tu sue...
wah! mesti tgh lapo tahap kingkong kan...wakakaka

ttp nak inteprem gambo sndiri kan kekdahnye..huhuhuhu

suhaila-ab said...

abiskan boleh aje...tp ting tong la lepas tuh...

atan said...

lapo perut atan..

salam kenalan juga

suhaila-ab said...

atan : meh sini kita kongsi makan....hihihih...

Shahida said...

hai slm singgah..kita dh follow u..u follow la me..hikhik..suka cat eh..

Precious said...

Sedap dan murah! Ini yg dicari2 ... Waa ... apa yg basah kat dagu I nih ...

peridot sepi said...

wei, beriani mamak kat dpn umah ko ker, so hari hari ko dok melantak la...sori bahasa kasar ckit, ko org melaka kan, bole eak tulis cenggini eak...

tak sama ker briani mamak dgn beriani biasa? halal tak.. takot kata je mamak, tp india, saja je tulis mamak, cam aku ni mmg la mamak, tp tak taw ad beriani mamak ni... huhu.. beriani yg paling sedap kat batu pahat, lagi pemes, masok tv lagi...dah cuba ke lom? aku dah, masa outstation kat sana...best beb...

suhaila-ab said...

peridot : bahasa kasar aku leh layan lagi..muka kasar aku tak tahan...hikhikhik...beriani mamak ni lain sikit...rempah dia kuat...sampai kalau aku kenc**g pun bau rempah..hehhe..kat batu pahat aku dah makan...bagi aku sume nasi beriani best!!!nesi beriani hangus je aku tak makan...tak slereeee....

rizz said...

cedapnyaa muahhahah

zino said...

nampak sedap je tu hehe

suhaila-ab said...

rizz & zino ...mmg ler sedap tuh...aku mmg suker

peridot sepi said...

yer ker..camtu satu bilik air la berbau eak.. hahaha...

suhaila-ab said...

peridot : bau rempah ok lagi...jgn bau petai..boley koma jap..makan petai ok...tp bila kencing tu je yg buat aku mental..