Sunday, May 17, 2009

BOLEY KE??

Baru kejap tadi aku nak gi mandi...tetiba ada org ketuk dinding...ekh pintu..."sue!" "sue!"...aku jengah kuar tgk cina jiran sebelah umh la...igtkan ada org nak buat peraduan 'gesek dan tipu' td...penyapu aku bagi..."u makan acar buah tak?"..."makan...nape kak?"...."wa punya mak ada buat wooo...dia kasi u sikit loo"...ooo....aku jawab ngan sengih aje...nak kensel kata tak makan kang tak logik pulak..."nah ambik...u makan dengan nasik pun boleh..makan dgn mee pun boleh"..."time kasih kak"..."saya makan ngan nasik jap lagi"...aku belakon mcm suka giler kat acar buah tu..."nanti u mau lagi..kasi tau ok"..haah la kak...
Aku bawak masuk tapewer acar buah tu...aku bukak tutupnya...wah nampak sedap...ada timun..carrot...sengkuang...asamboi...ini kalau makan ngan nasik ni...laju aje...TAPI!!!ting tong!!
boley makan ke???pisau potong timun mesti dah potong binatang itewwww!!!!! H1N1!!!!!!!!!
boley ke??boley ke??boley ke?? huhuhu....meleleh air liur aku....

Ciaow..

6 comments:

damiaisy said...
This comment has been removed by the author.
damiaisy said...

eeeeee....
boley ker??
sok nnt jgn ktorg sume dpt berita kejutan "kak sue di kuarantin kan" lalalalala...
baik jgnnnnn........

T.u.Y.a said...

ambil acar tu utk menjaga hati jiran kan kak sue..kalau x ambil dia kata ape lak..kalau nak makan tu..kena byk kali pk la kak sue kan..

mcm Tuya,jiran india ni baik sangat..suka bg makanan,tapi dia bg mesti yang dia beli dr kedai..mcm roti ke,kek ke..buah2..sbb mgkin dia tau Tuya x akan amik mkanan yg dia masak..lg pun dia ni kawin ngan cina..mesti dia dah sedia maklum..

~~ciklinn~~ said...

hahahhahhaah nak gelak pun ada baca entry ni... baikkkan dier..jiran mak kat kg pun camni... siap ckp.. ni tak letak itu babi lu bolehh makan punyer.... huhuhuhuhu tapi sbb duk pikir periuk bagai tu.. makanya mak tak bg makan.... huhuhhuhuh

Dee said...

amik tanda menjaga hati jiran..tp kalo dh was2 tu xyahlah mkn..tp jgn dibuang dpn dia..jaga hati tau..itukan ajaran Nabi kita..

suhaila-ab said...

acar buah tu dah selamat duk lam plastik itam...pasti tak nampaknya...tp lam hati berkata2 ...sayangnya....