Saturday, May 9, 2009

BUAT APA??

Pagi td pukul 5am aku dah terjaga...hujan lebat..kat luar angin kuat sampai bersiul bunyinya...menakutkan je...'belaan' aku pulak kemain takut...sembunyi dia bawah meja..

Sementara nak tunggu pukol 6 aku terlelap ala ala ayam disofa aje dengan 'belaan' aku yg over tu..pukol 7 hujan dah berenti...aku pun apa lagi sarung kasut dan berlari la...lari aje tak kisah sampai mana....
Tapi aku tak buat camni...giler wooo...

Sampai umh kol 9 aku masak nasi la...tu utk tghri punya...saja je masak awal...dapat rest lebey sikit...usai masak..apalagi layan la citer korea yg aku dah donlod...episod dah nak habis...sedey citernya..
Citer lama yg aku tengok...WINTER SONATA...masa main kat tv aku tak tgk...pasalnya keje la...mana sempat nak layan..ni first time aku tengok...huhuhu...aku layan sampai petang...tak habis2 lagi...

Ni dah malam igtkan nak sambung layan...tp internet slow pulak...so aku update la page aku...walaupun tak de cerita menarik...Mr X pun tak byk citer...

82 days..

Ciaow...

1 comment:

Erna said...

huhuhu.... rajinnya berlari....