Thursday, May 28, 2009

APA TEWWW??

Lunch di nasik hayam tmn merdeka chicago...panas terik...tekak pun haus..huh...cocer panas mcm gurun pekena pulak nasi hayam best...hehehe...melelesss...tiap2 mggu hadap muka tokey misai melintang nasi hayam ni...tokey kedai dah boley jadi abg hangkat...
Ni nasik hayam ori...cocer panas sekelip mata boleh abih!!
Tajuk yg ni pulak..nasik hayam black pepper...cocer panas tak leh makan slalu...nanti sakit tekak..pedas jack!!
Abih licin tanpa sisa...
Balik2 duduk kat meja ada pulak moist choco cake...alhamdullillah...boleh menambahkan group heavy weight...
Coklat begitu byk meleles...huh tak terkira la sedapnya...rasa macam tak cukup pulaksssss!!!! ting tong!!!
Alhamdullillah...kenyang aku hari ni...malam nak makan lagi ke??? melampau la tuh...wait n see kuang kuang kuang....
Ciaow...

12 comments:

iedadadida's said...

uish sodap ko kak nasik ayam kat situ..
mavelos..

suhaila-ab said...

boleh la tahan sedap nyer...takan aku hadap dia tiap2 mggu...menimbun lemak ayam kat perut aku nih...hauhauhaua

ibu_arifa said...

terliur tgk kek tu.. mmg nakpak kesedapannya..

suhaila-ab said...

nak kata best sehingga terbelalak mata tak de ahhh...tp jari jilat jugak kat last2 tuh...

~Eila @ Along~ said...

hi sue..salam kenal..terliur betul tgk nasi ayam tuuu campo lak ngan kek coklat...aduiii..tangkap leleh air liurrrrrr...

T.u.Y.a said...

melelehhhhhhhhhhhhh air liur Tuya nengok kek tu...
nak jugak!! nak jugak!!!

LADYILA said...

waduhhh sedapnyer nengok..meleh2 ar liur aku nih..kalau aku turun melaka sudi ker ko tunjukkan jalan nak g tempat nih..hihihi

hajarus said...

mak ai terliur gilerrrrrrrrrrrrr dah ni.... sah2 la lum lunch lagi...... bleh kebuluran nengok nasi ayam ngan kek ni....

Ya Allah Ya Tuhanku... kuatkanlah imanku.... AMIN.....

Dee said...

sedapnyer kek tu..meleleh tgk..

atty's said...

nmpk lazat sungguh nasi hayam tu.

lepas kena lak kek cekelat tu..huhuhuhu .mau nangis..

suhaila-ab said...

eila : huh mmg best...berat naik pun best jugak...
tuya : air liur ko meleleh pastikan ko lap ok!!
ladyila :ko cakap je jalan mana ko nak pegi...aku bagi peta...tapi ngan aku2 skali ko bawak ok...hahahaha
hajarus : kalau terliur kena makan tau....mana tau dah berisi...nanti kuar meleleh pulak air liur kawan tuh.
dee : ha ko ni kalau nak makan kek berpa kilo pun ok...badan ko kecik lagi..
atty : kty...kek cokelat tu aku skali hadap je...melekat kat tekak!!!walla...

puspawarna said...

huhu...
tq 4 advice...
tp,bestnyer mkn kek coklat 2...
sdap jerr nmpk...
yummy2....