Wednesday, May 13, 2009

LELAKI..

Aku ni bukan prejudice pada lelaki...tapi lelaki ni boleh buat aku pening!!Tapi mana2 aku pegi mesti ada lelaki...walaupun kat toilet..lelaki mesti ada kat luar..jadi cleaner atau pun kutip duit..
Tapi kalau tak de lelaki susah jugakkan..

Sebenarnya bagi aku, LELAKI ni :

1. Utk aku sayang
2. Utk aku kasih
3. Utk aku cinta
4. Utk aku marah
5. Utk aku geram
6. Utk aku bercerita
7. Utk aku mengadu
8. Utk aku meminta tolong
9. Utk aku suruh
10. Utk aku berlindung
11. Utk aku ketawa
12. Utk aku menangis
13. Utk aku sakit hati
14. Utk aku belajar
15. Utk aku emmm......apa lagi ye..tu je ke lelaki pada aku..no idea..

Tapi yg tak best nya...
1. Lelaki jugak yg pernah tipu duit aku beribu ribu...
2. Lelaki jugak yg buat aku sakit hati kalau dia memang lahir sbg seorg pemalas..
3. Lelaki jugak yg buat aku menyampah kalau dia jadi pengotor..
4. Lelaki yg berlagak..
5. Lelaki yg suka berbohong
6. Dan lelaki yg takut pada perempuan tp depan lelaki lain dia la hero menggenggam perempuan.

TAPI perempuan pun ada macam ni...tetapi perempuan bg aku ..aku belom pernah terkena...ada tu adalah tapi ciput punya kes..ada perempuan yg menipu aku disebabkan oleh lelaki...jadi boley tak apa yg buruk berlaku pada aku tak de kaitan dengan lelaki...sekali je....Ya Allah berikan aku petunjuk...

Ciaow..

2 comments:

niza said...

sabar sue sabar...x semua lelaki camtu...begitu gak ngn pempuan...cuma nasib awk yg terkena dgn lelaki yg camtu...insya allah 1 ari nnti awk akan berjumpe lelaki yg terbaik!!

suhaila-ab said...

niza : saya dah jumpa lelaki yg baik...tetapi yg tak baik ni masih ramai...huh!!