Saturday, May 30, 2009

NASI MINYAK AZHAM&EMMA

Lokasi : Kg Berisu, Lubok China, Melaka..
Rumah : Pengantin perempuan...

Kami menggerakkan badan ke Kg Berisu jam 12.15noon...berbekalkan peta lam kad jemputan...kami sampai ke lokasi org kawin iteww...majlis perkahwinan rakan sekerja..2-2nya 1 tempat keje...pengantin perempuan dari melaka dan pengantin lelakinya org Kedah la..kedah tak pat la pegi..jauh beno...aku jln kaki 2 mggu pun lom tentu sampai..hihihi...
Sampai aje...terus capai pinggan la...nasi minyak menanti...peberet aku...pengantin tgh redi nak berarak..kompang dah bunyi...



bos makan tak paling kiri kanan...
senyum lebih2 sikit...

ni giliran aku menepung tawar pulakss....ni bukan renjis tau...aku baling beras kuning tu..nasib baik dia tak letak batu2 kecik...kalau tak...cedera pengantin...aku kan ganas...heheheheh
tgk pengantin ppuan dah tercekik beras kuning....ahaks!!!
apa pun aku ucapkan kepada azam & emma...SELAMAT PENGANTIN BARU...semoga bahagia hingga ke akhir hayat...
gambar di bawah tak de kaitan dgn majlis diatas...cuma tgn aku ni gatal duk combine gambau..
Ciaow..

13 comments:

Hezesuze said...

jln2 menshekik je ko ni ek sue...

pepun slmat pgantin baru pd kawan ko tu...moga bekekalan hendaknye...amin...

p/s ko lebih manis & shantek bertudung sue...ikhlas ni

suhaila-ab said...

hehe...tau tak perrrr....

keje aku seharian mmg menshekik je bak kata ko...aku kan nak masuk wwf thn depan...hahaha...mamposssss!!!!

Kelebar Malam said...

sonok gak g umh org kawen.. dpt jumpa member2 lama and mamam sodap2..heee..salam persahabatan dari bumi kenyalang..

peridot sepi said...

erm, musim cuti sekolah ni mmg la byk orang kawen, so keja nye ko pon dok melantak la nasi minyak la kan...
nasi minyak ko bile plak? bkn ko masak tau, majlis ko...paham tak..

suhaila-ab said...

kelebar malam : salam kenal jugak...nanti aku gi bumi kenyalang ko jgn lupa bawak aku umh ko ok..

peridot sepi : no komen...aku kan artis..kalah fasha scandal!!!!!

zino said...

lubok cina tu kampong mem tu... kami berangan nak balik kampong mengemas anak dara tu ada tusyen la pulak..

suhaila-ab said...

huih kg mem ko ke...best nyer kg tu...aku sawan jap tgk durian melambak lambak kat pokok...terayun..kalau la pokok durian tu aku punya...asyik muka aku je kat pondok duk 'cekah' durian..

puspawarna said...

huhu...
aku pon ske jgak pg knduri..
pling x than, air mse knduri r...
pdahal wt air sirap jer, kalo wt air sirap kt umah...hapah x mnum...
huhu....
kpde pengantin, smoge berkekalan smpi akhir hayat...

E-Marlin said...

Pakai contact lens ke? hehehe....

suhaila-ab said...

E-Marlin : aku tak pakai contact lens..tp contact lens pakai aku..hahahahaha...

rizz said...

musimm org kawenn kann

dilaOHdila said...

selamat pengantin baru utk kawan cik su e tu, lawo sama padan
Sessi menu tu aduhai sedapnya
mula pulak terasa lapor nih

suhaila-ab said...

rizz : ada org cakap...musim mengawan...bukan aku cakap tau..org lain cakap aku ulang je...heheh

dila : pengatin baru mmg lawo sayang...