Thursday, July 30, 2009

TAK TERCAPAI AKAL MU

Pada 1 tengahari yg panas terik...kami sedang makan di tepi jalan besar tempat lalu lalang treler...bas...lori antu...kete laju2..dan debu2 cinta....tetiba ada 1 kete datang bertenggek kat belakang kami..

Tersnap pulak tangan aku yg sebesar balak itu...
Teka tekuk...APA KAH NOMBOR PLAT ITEWWW...??

Ko rasa apakah sifat peribadi tuan kete ini??
1) Merendah diri?
2) Tidak takbur?
3) Tidak gemar perkara2 remeh?
4) Menerima seadanya? ada lagi lain lain?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kepada ;
Kengkawan sume yg follow mahu pun silent reader aku yg tersayang...
Aku akan berehat sementara dari menghapdet page yg aku sayangi ini mulai esok sehingga la ke hari selasa(4/8/09) minggu hadapan....aku akan keluar daerah melaka ini dengan meninggalkan abg lappy aku ni dirumah..walaupun mudah utk aku menghapdetnya dimana2 kerana aku sekarang sudah menggunakan berukban maxis yg laju ala2 mercedes mata belalang ini.....(aku dah ceraikan celcom dengan talak 5)..tp aku rasa aku perlukan konsentrasi yg lebih pada expidisi aku ini....Projek Sulung Menawan Puncak Kinabalu...doakan aku berjaya...insyaAllah...kalau diizinkan Nya...aku akan mengsnap berapa banyak foto n video sepanjang expidisi aku ini...bukan kerana apa...utk memudahkan pendaki2 baru ke kinabalu seperti aku utk membuat rujukan dan persediaan...kerana selama ini aku begitu sukar mendapatkan info atau keadaan dikawasan pergunungan itu melalui mana laman blog...yg ada hanya lah yg simple2 aje...so aku tak leh nak bayangkan bagaimana cabaran2 sebenar ketika proses pendakian itu...tak tercapai akalku..hik hik hik...mudah mudahan aku berjaya sampai kepuncak...Bye....
Ciaow...

10 comments:

ninie said...

semoga berjaya sue....take care...

hajarus said...

good luck... semoga berjaya menawan puncak kinabalu tu.... wah aktif sungguh hang naaaaa......

hajar rase no plat tu SS 8184 R.... betul ker???? hehehe.....

♥cybermummy♥ said...

Sue semoga selamat naik dan selamat turun ye !!! Jgn lupa bawak balik buah tangan untuk kami followers sue. hehehe

Hezesuze said...

wow! mendaki gunung kinabalu katenye....slmat naik dan turun ek sue...moga2 ko sihat je spjg pejalanan ke sana...

smpat ke ang nk snapy2 kt gunung tu....huhuhuh

sue-ab said...

A.R.I.G.A.T.O!!!!!!!!

sue-ab said...

A.J.A. A.J.A. F.I.G.H.T.I.N.G.!!!!!!

Anonymous said...

itu bukn plat kete g...

Nl said...

hati2 kat atas gunung tu sbb kat atah tu cuaca dia sejuk yang amat...

pada yang semput juga kena hati2 sbb paras oksigen mungkin nipis...



apapun semoga selamat naik dan selamat turun...


selamat menawan puncak Kinabalu... whoaaa sejarah tu....

Erna said...

Selamat Mendaki & Menawan puncak gunung Kinabalu..... :)

Dee said...

mesti amik foto yg cantik2 tau..sbb itu kundasang area mt kinabalu mmg cantik..tiba2 i missed sabah..huhuhu..