Friday, July 10, 2009

HUSBAND OF THE YEAR

HUSBAND OF THE YEAR AWARDS...

Honorable mention goes to ----->

United Kingdom....
Followed up closely by The United State of America
And then...Poland
3rd place must go to...Greece
it was very very close but the runner up prize was awarded to....Serbia
But the winner of the husband of the year is
Ireland...
Romantik..laki siap pegang tangan bini nyerrr....korang ada nak nominate laki memasing tak??
Berita dipetik dari salah 1 email aku..Ciaow...

14 comments:

♥cybermummy♥ said...

Sue ni bukan romantik tapi ni kes dera bini . Kalau hubby buat kat saya cam ni memang saya tembak ngan senapang gajah . Wakakaka ! ganaz tahap melampau saya ni kan :P

iedaLUVsham said...

suami hampeh ni..hikhikhik!!! ;p

peridot sepi said...

ini bukan romantik sue, ni diperhambakan...

ninie said...

eeeee.... ni mendera namanya nih..

ibu_arifa said...

jgn kak sue cari laki cam ni lak buat suami..buat menyusahkan kita jer. hampeh!!

mamai said...

alangkah bertuahnya badan....kakakaka.

Hezesuze said...

bkn mendera...tanggungjawab kan su kan....kikikiki

suhaila-ab said...

hahahahuahuahauahuahuaha.....

sis_nita said...

mmg layak tuhh..
yang jadikk pemenangnyerr..
bersimpati sambil mendera..
kahkahkah..

Syima Syaz said...

bf of the year???

NaqeebLukhman said...

ok juga cam tu heheheee

zino said...

haha... lawakk lawak.. pernah nampak tak aksi ni di malaysia...

Yunus Badawi said...

tak terlawanlah aku dgn mereka ni. ngeh3x

hajarus said...

hahaha... lawak la.. ni bukan romantik ni... ni mendera... hampeh jer... iqiqiqi...