Friday, July 3, 2009

KAU ILHAMKU...

Arwah mak aku pesan....tak baik terliurkan org....aku ingat betul2 pesanan tuh!!

ASAM PEDAS IKAN MERAH
+
TEMPOYAK POWER
=
MAKAN MALAM KU...
SAMBIL DENGAR LAGU MAN BAI..KO ILHAMKU WEYY!!!

11 comments:

rizz said...

pehh mnjejeh air lioq tgok hahhaa

ninie said...

perghhh.. nih betul2 terliur nasib baik aku ade simpan sambal tempoyak dalam peti ais.. wat sendirik wehhh

sis_nita said...

tak baik kooooooooo..!!!!!!!
aku mcm nak pensan arr tgk menu mabeles ko nehhh..

♥cybermummy♥ said...

huiii !!!! sedap tu .. emmm tempoyak tu apa rasa ekkk !! aku ni org bandar tu yg tak pernah rasa tu .. Jgn pulak ko gelak kan aku . Malu aku :P

peridot sepi said...

wei, dah terliur pon...

mamai said...

lapor plak pewut aku nie...

mamazana said...

alamak... mana lak nak cari tempoyak kat jakarta ni?? kena beli durian wat tempoyak la nampaknya.... huhuhu...

NaqeebLukhman said...

sedap, meveles, terangkat!... huhuhu

suhaila-ab said...

ampun beribu ribu juta ampun kalau buat korang terliur..hahahaha..akhirnya aku berjaya....heheheh

Hezesuze said...

whoiiii!! minggu dpn gak aku turun melaka nk mkn lauk ko ni suee...
uwaaaaaa!!! melelehhhhhh da ni...

Syima Syaz said...

ye kau tak berjaya buat aku terliur!!