Wednesday, July 22, 2009

MENDUNG TAK BERERTI HUJAN

Malam ni giliran aku tak perlu makan apa2 yg berat...aku mesti lupakan steamroll...badak sumbu...gajah...shrek...dan sewaktu dengannya..
So aku decide memilih kancil...ladybird...dan sewaktu denganya aje....

Sambil melayan citer jepun ku 1 litre of tears...aku mnghadap 1 tapewer of mangga tembam2 sumenya...
QTY MANJA SEBELOM..
QUANTITY MANJA SELEPASNYA...hehehehe...

Sambil duk sedey2 'ayan citer jepun tu....tak perasan mangga dah surut....
Ciaow...


12 comments:

MY HEART said...

Sue,
Aku tak tau ler nak add YM kat page ko *giler jakun aku* heheheh.. pekata ko add jer YM aku moleh??

wardina_erysha@yahoo.com

p/s: mangga menggemukkan sama macam makan dinosaur ahaks!

Rinna said...

Adess sedapnya tgk mangga kamu sue..kenyang ekk makan mangga.. hehehe... :)

NaqeebLukhman said...

uiksss satu bekas tu ko makan sorang...

makan buah elok tu buleh mencantikkan kulit...

ninie said...

my fav selain nanas...

rizz said...

adoii cedappnya pelamm haha

sis_nita said...

laa ni dah licin laa yerr.. :P

atty's said...

wah mangga..cedap..nya

~~ciklinn~~ said...

haiyoooo mmg betul2 surut mangga tu kak.... hahahahha sedappnyer kak oii

Bp @ pengerindu.com said...

ahak.. masam ke manis?/. .. i nampak ada komen member u tu.. kalau nak letak YM kat page senang je.. cuba cek kat page i. cara dia how to displya YM on Blog.

Hezesuze said...

pelam tu kalo cicah ngan serbuk asam....pergggghhhh!!! meleleh siut...

alah kn mlm jemaat ni...mknler mkanan yg bertenaga ckit..kuikuikui

Syima Syaz said...

pelam lah.....
aduhhhh kau saje je.balas dendam sbb aku buat sajak manggis ari tuh..
nak ckit!~

mamai said...

sedapnya nyum, nyum esok nak beli