Sunday, July 12, 2009

MANA SESAT NI??

Asam pedas..asam pedas...asam pedas...tu je la menu permintaan kat umh ni...so aku terpaksa ler mereka cipta supaya tekak aku ni boleh terima hari2 asam pedas....hari ni aku lawan asam pedas + tempoyak power + petai + ikan masin...apa lagi 1 piok nasi telan....

Perot sudah kenyang...kami mula langkah....nak gi mana yep....teruskan..
teruskan....
teruskan...
teruskan....
teruskan...
op op op berenti..haus la..kita minum dulu!!!!!
hehehhhh...skali macam pegi umh org kawin daaa...
Ciaow...
Nanti dulu...sebelum ciaow....nak tunjuk award yg aku dapat dari Mrs..Cybermummy cun...tengkiu yep...

Baru ciaow betul2...nak tengok Final Mentolll 3...

8 comments:

hajarus said...

samerlah hajar pun ngah tunggu final mentor ni... akak sokong saper ek...???

Syima Syaz said...

ekau mcm nak poie somban buek apo?

NaqeebLukhman said...

dari asam pedas sampai cendol Sg Gadut tu huhuhuh

jauh betul pi makan... heheheee

sis_nita said...

yummy..
asam pedassss..
mabelesss sesangat..

black menang sehhhh..
ok laa tuhh..

suhaila-ab said...

hajar : aku sokong BLACKKK!!! ternyata budak tu dah juara...aku sokong dia pasal ramai org kata dia tak ensem...apasal pulak kalau dia tak ensem igt tak leh nyanyi ke...chaq tu bukan lawo pun...hehe...

syima : saje gi cari kasut hiking kat terminal 1...hehe...dah selamat

naqeeb : tersasar la...

CINTAMANISZ Lite said...

Asam podeh?? sodap tu..

Naper kat kenduri kawen org tak sediakan menu asam podeh yo??? ngeh2..
Jwpn; takut org makan nasik bertambah2, hehe. Sedangkan ada sambal belacan ngan ulam2 pun org makan bertambah2..huhu..

rizz said...

waghh cedapnyaa!

ninie said...

sdpnye asam pedashhh..