Sunday, April 26, 2009

TAG DARI DAMIAISY

Skali lagi aku di tag..kali ni dari DAMIAISY soklan lebih kurang sebelum ni..tp aku jawab jugak la..pasal org dah memberi kita kena jawab...tp soklan ni aku dah jawap di FP ku dulu..tp kali ni di sini la pulak...soklan2 nya simple aje...tak yah pening2 nak pikir...
1. Nama Timangan anda:
Jawapan mesti sama dengan tag dari sufiehas lepas...nak aku ulang ke?...scroll ke bawah...pasti jumpa...


2.Anda seorang yang:
Kuat berangan....setakat ni dari aku omo 13 thn...aku berangan (rahsia la apa yg aku angan) dalam 60% dah tercapai...aku tak convertkan angan2 aku tuh jadi cita2..pasalnya kalau cita2 kena buat sesungguh...salah satu angan2 aku yg mungkin takan tercapai sampai ke hembusan napas terakhir ...ada...contohnya..nak jadi awek shane westlife...huahuahua....
3. Insan teristimewa??Describekan dia terlalu Istimewa di mata anda:
Mestila MAK aku...walaupun dalam idup aku ni ada agung ke sultan ke pm ke menteri ke tapi org yang paling istimewa adalah mak aku...pasalnya korang pun tau apa yg ada pada sorang ibu...kalau kita marah ke bergaduh ke kecik ati ke kat dia..mesti tak leh lama2..pasalnya depan mata nampak je api neraka...dan dia lagi istimewa kalau dia dah tak de tiada lagi lam dunia ni title IBU yg kita ada dah berakhir...ibu tiri ibu angkat dah lain ejaan nya..kalau laki/bini boley diganti...tapi IBU sorang aje dalam idup kta...
4.Lagu kesukaan anda:
Semua lagu dalam folder LAGU kat laptop aku ni...dalam 2300 lagu..kalau aku dah tak suka aku letak dia dalam recycle bin.
5. Makanan kesukaan anda:
Nasik putih...kuah singgang...ikan kembung goreng...budu...almaklum la aku ni org kampung...kalu lauk tu aku masak hari2 pasti aku jadi 'sekecik' SHANIE....
6.Warna kesukaan anda:
Semua kaler yg aku pilih utk tulisan aku kat blog aku ni...maaf la kalau mata korang jadi berpinar...
7.Tiga benda mesti ada dlm beg anda:
Kad pengenalan..Lesen..Kad ATM....kalau duit tu tak mesti sangat...pasal aku penah bawak purse aku kulu kilir tanpa ada duit...
8.Kali terakhir masa anda menangis & kenapa:
Semalam le kol 4 ptg...hehe..aku tengok finale episode citer Korea "SAD LOVE STORY"....ada ke ending dia gitu...toucing....huhuhu...
Aku dah lapo...nak gi masak dulu...
PESANAN : boley bagi tag yg mencabar hati dan perasaan sikit tak?huahuahauah..aku penah dapat tag yg mencabar hati da perasaan sampai aku tak boley jawab tag tu sampai skang...
Ciaow..

3 comments:

~~ciklinn~~ said...

wah sgt rajin buat tag....

linn pun suka gak kuah singgang... nyum nyum

Dee said...

org kelate mu ni ye? suka gak singgang tu..tp budu x reti mkn..kehkehkeh..

suhaila-ab said...

Dee - saya org terngganu kiteeee...