Saturday, April 18, 2009

PART 3 : NAK EXERCISE

Utk meringankan bebanan perut..kami sekali lagi (dulu dah first time..ni seken time la pulak)melawat tapak boling..bukan la pro...sekadar golekkan bola berat tu simple aje...tak yah nak pikir teruk2..masih kumpulan kami yg memekak diantara yg lain2 memekak kat situ..tp sorg dari kami dah balik awal pasal masa dia makan td dia teringat kat mak dia...sebelum dia menangis nak balik baik kitaorg antar dia balik dulu..huhuhu...


Huhuhu...no komen...
Pesertanya adalahhh...kokel n weightgain..
Abg polisss n kaki kompang...
Duo yg makan byk ni..sutun n montel..
Pasukan kenit..ai ai chip n mbok miah spirit...
Dan aku la...teman tapi mesra...
Gamat dgn tepukan ala2 mcm shalin join skali..
Lepas layan boling kami buat kajian di GSC pulak...


Memandangkan malam pun dah nak jadi pagi..ayam pun dah nak jaga dr tido...kami meeting kejap..n kami sepakat nak balik umh...TAMAT.
Adengan sebelom acara boling ada dientry bawah..
Ciaow...

5 comments:

damiaisy said...

wahhh....rindunye pd ampang superbowl ni...
lama sudah ku tggl kan mu bola boling...
tp boling ni klu da pegi ketagih...
mesti nk g nak g nk g lagi...
heheheheheeh

Dee said...

lama tol x main bowling..tunggu anak2 besarlah..kehkehkeh..

iedadadida's said...

memng betul2 sengal lah anak2 buah k.sue nih..
muahahhahah

atty's said...

dah lama tak main boling..

watie said...

SYOKKAN MAIN BOLING... PASTU SAMBIL2 KUTUK ORANG.. WAKAKAKAKA..