Friday, April 3, 2009

MAKAN PETANG...

Hari ni makan petang sambil tengok cerita Indon di TV2 WULAN...tapi tiap2 hari tgk 1/2 jam aje..pasal 6.30 aku aku tekan TV3 pulak..nak tgk citer MATAHARI...citer tu best...citer WULAN pun best...hati berbelah bagi..hehhehhe...menu petang ni KEROPOK LEKOR dari Terengganu...rangup dan best..aku layan sehingga menjilat jari..5-5 jari..







Ciaow..

4 comments:

ibu_arifa said...

amboi...geng matahari gak ker?.. tp kita xtgk la wulan.. Nak siket kopok leko tu..hantaq mai png sama la..

zino said...

macam tak luak je keropok tu.. ajak le member makan sekali hehe

kunjungan balas...

AyanaAsham said...

waaa sodap sodap..dh lame x mkn kropok lekor ori n sodap...kat cini kropk mcm hampeh...

suhaila-ab said...

ibu_arifa : yep..citer MATAHARI tu mcm best..nak tahu nape bofren dia ramai..nak antar kopok sana?jauh tu penang...apakata awak jln2 zoom mesia ke terengganu...

zino : mmg lom luak sbb nak ambik gambo...kalau luak dah tak leh ambik gambo....hehe...sekadar nak sharing kelazatannya dengan kengkawan...

Ayana : kuantan pun ada kepok yg best...cari..usaha tangga kejayaan...