Saturday, April 4, 2009

MY BRUNCH TODAY..

Hari ni mengikut plan aku kena bekerja...tp aku tak dapat nak memenuhi perancangan tuh pasalnya aku tetiba minor migrain lagi dan demam suam2 kuku bukan apa aku takut melarat...semalam aku ke klinik...tekak aku dah bengkak dan merah...tanda2 la tuh..pepagi bgn aku dah termenung...nak masak apa yep..aku nak makan ubat so kena makan dulu..then aku prepare Brunch(Breakfast + Lunch) la...aku masak simple aje...tp kena masak favorite aku baru ada selera nak makan...

Peria berlada
Kegemaran aku yg tip top..
Singgang ikan tongkol..
Kegemaran aku dari aku umur 6 bulan..sampai la skang...maklum la org terengganu...
Tarrraaa...dah siap utk di suap ke molot...bismillah...alhamdullillahsiap jugak brunch utk hari ni...TAPI masakan ni aku tak leh masak selalu terutamanya Singgang tuh....nanti aku makan nasik banyak...nanti jarum timbang bergerak byk pulak..hehheh...
Lepas kenyang kepala pun pening....sori la tak leh lama kat sini...tido la jap..
Ciaow...

10 comments:

atty's said...

semua lauk tu ktynya feveret..huhuuh..

atie said...

sedap tu...bab2 singgang ni suami memang suka....lada tu mkn begitu sahaja ke....hihi.salam kenal...

zino said...

mak aii sedap tu... nasib baik nak pegi makan kenduri sat lagi.. hehe

De' Sal said...

Tak pahit ke peria tu....singgang tu siok makan, tambah ada budu satu lagi.salam kenal.

Zaza said...

eee yewww... pahitnya peria.... tak tahan...!

Tq for visiting my blog. Nice to know you!

*Azie* said...

haiyooo sedapnye peria tue tapi azie xpernah makan..pahit x?

as_naszra said...

byknye nasi.. mcam xnk diet lg jek?! ke selera nk demam?...

CoNniE said...

pergh.... sdp tuuuu... terlioq tgk..

suhaila-ab said...

atty : ada org tak suka masak singgang tuh..lauk org demam..

atie : cili tu saje je makn gitu...adventure sikit

de' sal,zaza,azie, : peria bila dah masak tak pahit sangat..pahit2 sedap..hehe

nazra : bukan stop diet...nasi tu tak byk..camera trick...

connie : dah follow u la...

zino : nasi kenduri lagi sedap...makan ramai2..

AyanaAsham said...

waaaa
singgang is my feveret..
kenapala blog ni penuh dgn mknn
buat aku lapaq jerk..
windu kat mskn maa....
sedap siot...