Sunday, July 24, 2011

ORANG AJAK PEGI AJE..JGN BYK SONGEH!!

Emm...hari yang sama dengan entry sebelum ni...ni waktu malam..tapi makcik ngan uniform siang tadi lagi..maklum la badan bukan ada bau tengik pun...bau2 kasturi ada la..betul tak cikaro??ekh salah bang nuar la...durhaka la cikaro2 kat bang nuar...

posing wajib tayang sebelum merambus gi mentekedarasss..
ni pilihan aku...dinner buffet di hotel ni ada macam2 tapi perut aku HANYA muat yang atas NI JE...

DAN YG NI...

DAN YG NI...ikan jos ni..

DAN YG INI...kamben tu sebenar nya aku telan lebih dari 3...


DAN YG INI...udang tu berapa round dah dol??

DAN YG INI....sup brokoli..aku mmg suka brokoli..kalau nak blanje aku makan bg aku makan brokoli aje pun ok...

DAN YG INI....ko igt aku ada share ke makanan ni sume ngan Miss S...dia punya amik sendiri la..igt senang ke nak gi ulang2 bangun depan chef 5-6 kali...ilang vogue tau kalau chef tu cakap aku ni pelahap...

kembang idung dapat mente banyak2...

ni apa kes ni??apa yang ko pegang tu pun ko tak tau apa..lipan tu...ko tak de makanan lain ke nak makan..sampai lipan pun ko telan..spesis apa ko ni??


Nota kaki makcik : pesanan makcik utk korang...JGN SEGAN2 NAK BELANJA MAKCIK N MISS A MAKAN...kita orang tak makan banyak pun..kitaorg tak de selera sangat kalau bab2 makan ni...betulll....

2 comments:

Suzana Ikram said...

x bole tahan negok udang besar tu.. puas makan.

sue-ab said...

to ikiqzana : mmg tak tahan..nak belasah itu je..segan ngan chef heheheh..nampak cam jakun lak..