Thursday, July 28, 2011

MAKCIK BERSARA

Kejap je..Dah berapa puloh hari dah makcik tak masuk umh makcik yg macam istana kayangan ni(walaupun tak seberapa)...hehe..makcik tipu..last update 2-3 hari lepaskan..makcik je yg buat2 sibuk kononnya sampai tak de masa nak update..padahal mengangkang aje..kangkang?...tak la..makcik kalau duduk mesti supan..bersimpuh ayu...tgk muka la(kemon la wey!!..)
Sebenarnya makcik demam kekura...kekura pun tak penah demam macam makcik...tapi makcik cool aje...org pun tak leh pasan makcik demam tahap kritikal..silap2 kalau gi sepital mau duk ward dalam 18-20 hari...kritikal kannn...walaupun makcik tak sihat..makcik tetap berhati waja datang bekerja..bagus tak?..ada sesapa nak ambik makcik keje tak?(apa apa je la)
Makcik masih ada banyak cerita ceritut nak citer ni...koleksi gambo2 pun banyak nak upload..tp tunggu la keadaan makcik ni stabil dan jiwa tak kacau..

ni gambo lama ni..saja tepek..bukan nak tunjuk lutut besar tu...tp nak tunjuk air tejun kat belakang tu cantik macam makcik..kann(whatever!!mesti korang cakap lam ati cam tu kan..its ok makcik dah biasa dah)..............


Semenjak makcik jatuh hati ni ekh salah..jatuh sakit..aktiviti berlari pun makcik cuti jap..cuti pun 2 hari je..pastu sambung balik...rindu kat monyet2 kat hutan tu...sume nya mesra..baik jantan mahupun betina...kalau makcik datang je..mesti terkinja2 diaorg anak beranak.."kak su datang yeay! kak su datang yeay!"...macam tu la skrip diaorg..

Apa la aku merepek kan...dah ting tong mmg la macam ni...doakan aku kembali normal...


*Nota kaki makcik : doktor kat klinik cakap.."u boleh keje tak?nampak mcm tak larat je..saya bagi MC ye.." makcik dgn ayunya jawab "tak pe la doktor..tak yah..nanti saya mengangkang je kat opis macam biasa"..

4 comments:

Wak Kumis said...

Semoga cepat sembuh ya Tun Teja.

suhaila-ab said...

to wak : insyaAllah atas keberkatan doa wak..muaahhh!!

Jiejah @ Iza said...

cepat sembuh yer ..jln² carik makan hihihi

suhaila-ab said...

to jiejah : terima kasih jiejah...salam kenal..