Wednesday, July 6, 2011

DASAT PENANGAN DIA!!!!

Suatu hari aku telah terminum benda ini...hahahha...nak tau kisah nya?

7.10am : aku minum 1 mug (extra large) + 1 sache green tea ni...

8.45am : makan semangkuk mee goreng (bos kalau baca ni kantoi aku makan masa working hr..tak pe la bos..gua tak heran pasal bos mmg tak baca blog gua ni pun...hahaha)

9.30am : aku pegi meeting...semasa meeting perut aku bergerak2..ala awan bergerak macam nak ujan...selang 2 minit kontraksyennn.....aku tak boleh keluar dr bilik meeting pasal task aku belum settle lagi...aku boleh tahan lagi pergerakan awan ni..

10.30am : bos panggil discussion pulak...perut aku dah kuar cas2 nak ribut..guruh pun dah bunyi..aku rasa muka aku dah ala2 biru dah...bos aku boleh menceceh pulak...

11.00am : bos aku belum rasa nak tamatkan mencecehnya..makin menuju kearah lawak yang paling bodohn pernah aku dengar...tiba2 perut aku seakan ada panahan ribut petir...PANG!!!!heheh bukan la bunyi pang yang kluar..sound effect je tu...

11.10am : muka aku dah biru...bos aku tanya .."you have any problem su?"...dalam hati aku jawap...musiba* ni baru nak tanya apa masalah aku...kang aku BERAK kat sini kang!!!!

moral of the story : jangan minum tea yg boleh menggodak perut semasa daily schedule anda penuh...ia akan membuatkan anda insan yg mulia berhemah tinggi menjadi seorang insan yang ganas..kurang ajar...bengis...kaki pukul...dan bisa membunuh....sekian...

No comments: