Saturday, July 23, 2011

APA YG AKU PANDAI LAGI DALAM IDUP KALAU TAK INI..

Amacam tajuk?? panjang khennn..nasib baik entry tak tulis dalam tajuk...entry ada gambo je...nanti lenkali aku try..entry semlm kisah kejadian di waktu tghri..ni sambung waktu malam pulak..hari pun malammm!!...mmg tu aje kejaan kami..kalau tak mencekik..aku tido...miss S kalau tak mencekik..dia berpesbuk(pastu sengih sorg2..mental!!)...tu je yg kami pandai..tp kejaan kami ni masyukk...masyuk hangin kluar kentut...hahahhahaha..plan utk malam apa yep..cocer kat luar dingin2 salju gitu..maklum la ujan..tp kami kluar jugak...bukan mati pun kena ujan..

apasal posing ala vongoks je ni...
nampak macam muka lapar tak?? khannn.. pada pendapat aku..macam nampak kebuluran level 6..pada aku la..tp kalau sendawa rasa lagi tofu telur tghr td..emm abaikan la..perasaan je tu..lapar tu..tgk tudung la..senget benget dah...meracau dalam kete sebelum gambar ni snap..dah tahap cakar2 cermin kete...sape tak panic..

sampai tapak projek (medan selera area Pantai Lido) terus oder air...bali panaz..ujan kat luar kan...kena minum air panaz...


tu dia nasi goreng kampung..kampung mana senah?...kampung pisang kut...

tuka @ anak pari bako..kita bako je...hehe...bila dah makan sedap2 ni..tak hingat dah ko duk berlari hari2..duk bergym hari2 ni dah ranap..ko igt boleh cover balik sesenang ke?...lantak ko la...bodi ko..

padan muka ko kalau sume baju ko tak muat...


posing wajib tayang...ala sesengal gitu..


Nota kaki makcik : kalau korang nak tahu...makcik ngan Miss S ni tgh bersaing ni...date line lepas raya...bersaing sapa paling cepat membesar bagai johan...

No comments: