Monday, March 9, 2009

SALAM MAULIDUR RASUL

Salam Maulidur Rasul kepda kengkawan semua..hari ni bersamaan 12 Rabiul Awal 1430H kita menyambut hari keputereaan Nabi Muhammad s.a.w (Sallallahu Alaihi Wasallam). So hari ni jugak kita semua bercuti dan berehat dari bekerja...tp ada jugak kawan2 kita yg kena bekerja...nasihat aku.."sabo aje lah!"...so sempena cuti 1 hari in aku mulakan dengan adengan masak2 la kat rumah...bukan ada mende lain pun nak buat..lagi pun ada tetamu sorg dua nak datang menjenguk muka kat rumah aku ni...ok menu hari ini ada lah...

PAPRIK AYAM


SUP TULANG SELANGKA


AYAM GORENG MANIS
AIR MATOCARRO

Air MATOCARRO ini aku ciplak dari blog hasiltangan dilaOHdila at Monggo MAMPER .Jangan tanya air tu best ke tak...yg nyata habis 1 jag sekelip mata aje..dan makan la kami sehingga sesak napas...heh heh heh...untuk resipi,mintak kut komen...


Ini pulak aku promote hasil tangan Puan Julia (klik pada namanya)...terima kasih julia...sungguh cantik ropanya...hehe...licin kami bedal...
* Entry akan datang aku selit kisah menarik dalam zoom in mesia aku...



Ciaow

1 comment:

as_naszra said...

waaah.. bestnyer! ni yg bt lg lapar nih.. nk la resepi sume2 tuh..