Friday, March 13, 2009

PREDATOR!!!

Ape ke bende nih??alien??predator!!!!predator telah menyerang working area ku!!!ambik senapang gajah aku!!...bang! bang!!!mampos kau!!hauhuahuahuahawau...sekali tgk macam safety helmet la...darimana datang nih?huh banyak tol soklan..

Dapat tangkap juga akhirnya...dia tgh mengganas....ekonya yg tajam mencucuk2 mencari mangsa..

Ini mulutnya...masa ni dia tgh terkumat kamit...mungkin tgh maki hamun ke aku yg suro dia posing maut atau pun tgh baca doa utk selamatkan diri...siapa tau...

Ye ini la aku dengan predator...masa ni dia masih hidup so kiranya aku jumpa dia live in person la...maklumla selama ni tgk lam tv aje...

Hhahahahahawau....ni pulak nasib dia yg dah jadi habuan tekak manusia...padan muka...masak lemak belimbing jadinya...dia igt dia hebat...lam tv boley la..yg bulat2 tu telur nya...telurnya la yg org makan...hehe....ni aku nak tanya korang...apakah nama BINATANG INI? cepat jawab...hauhauhauahawau...

Ciaow

11 comments:

damiaisy said...

saya jawap......belangkas!!
btol x??

suhaila-ab said...

huhauhauahauahawau

neezareef said...

dulu kecik2 arwah abah salu bwk balik belangkas

lama giler lah x mkn telor belangkas nih

tp masih igt lg rasanye cm ner

iedadadida's said...

yup..
belangkas..tolor dia sedap ker kak sue..

suhaila-ab said...

tak penah makan lagi...tp ada org cakap rasanya mcm ketam..

Anie said...

sedeap ker??...tak pernah makan lagi...mcm tak teringgin jer nak makan...tp kalau tak tau itu belankas mungkin bd makan kot..

atty's said...

lama gilos tak makan..sudah lupa..
tgk tu cam sedap..huhuhuuh gilos lapo aku...ne

Wak Kumis teksi singapore said...

Wak Kumis nak jawab jugak lah

Jawapan nya :Abang Kas

Wak nak tanya cikit puler....Betina ke jantan tu abang Kas..?

E-Marlin said...

belangkas.... masih wujud lagi ke? sebab dengar citer dah makin pupus...
dulu, 10 thn lepas terdapat byk kat pantai rumah saya ni.....sekarang, 1 haram pun x jumpa....
tapi belangkas ni mmg sedap di mkn...

stROZze said...

eii.. eksotiknya... dah masak nampak cam sedap pulak... :)

Ismail said...

sedap tu...tapi takderlah pernah masak sampai cam nih sedap (nampak cam sedap). Saya bakar jer...