Tuesday, March 10, 2009

PERTEMUAN PERTAMA

Pada 7hb Mac 2009 aku ke Ulu Bendul Kuala Pilah atas urusan kerajaan ( aku akan ceritakan di entry akan datang ) aku membuat satu pertemuan pertama dengan kawan FP ku http://fazzarinna.fotopages.com/ . Orang nya comel macam budak skolah menengah...tapi mak kepada 2 org anak bujang dan dara...harap harap ada lagi pertemuan kedua dan seterusnya...pertemuan hanya sekejap aje..kerana masa tidak mengizinkan utk lepak lama2..1 nya dah nak malam..2 nya pasal ujan..tp tak la lebat sangat rebas2 aje...sibujang n dara masih bersemangat terjun lam air walaupun ujan menimpa...
Sluar aku ni dah hancur...tak leh buat jalan2 lagi...penangan 'abg bomba'...huhuhu

Harap2 dapat jumpa lagi...gelak to be continue...

Ciaow..

7 comments:

watie said...

hehehehhe... apo la kak..ujan2 pun mandi air terjun ker... x sejuk ke kak...

watie said...

kenapa ngan seluar akak tu... den igt akak tejatuh.. hehehe

nurul said...

mandi air terjun ke tgh2 hujan???tak sejuk ke??apasal lak ngan seluar???

atty's said...

sab jumpa rina eh..den pun baru sekali je jumpa..

bila lak sab nak jumpas kty nie..

piKOk said...

dhla ujan..mndi plak ujan..
fuh!!konfem sjuk gler2..
btoi x??hehe..

E-Marlin said...

Ulu Bendul ke ni? Biar betul....lain betul la skang.... kali terakhir saya gi dulu masa zaman U, biasalah camping2 ni.... itupun terpaksa, sbb ikut kelab, kalau x ikut kang, x de pointer plak hehehe..

**apsal suar tu kotor?? hehe lawakla plak..

LayarLara said...

Aiseh acara rendam2 kaki saje ke??

Rendam habis + Hari Hujan = Penginapan di atas katil sendiri (demam)