Monday, March 30, 2009

OUR DINNER THAT NITE!!

Terlambat pulak entry hari ni...27/03 kami ke Muara Sungai Duyung utk makan malam secara berjemaah...menu simple aje..tapi penuh tali urat perut kami isi...

Sebelum makan snapping dulu la... Siakap bakar n jenahak bercili...
Kupang bercili jugak..

Udang pun bercili jugak.. dan sotong celup tepung...tak sempat nak snap..dah abih..hehe

Aku pun tak tau nape sume makanan bercili..tp kami telan jugak...lepas kenyang..perut menendang2 pulak..jgn terlepas sudah...ahakss..




licinnn...
Selepas perut dah penuh...so kita kena beriadah la pulak...so kami pegi buat lawatan kat Superbowl...aku ni fisrt timer...hehe...baling jgn tak baling..nasib baik tak merekah lantai aku baling bola tuh....sume2 yg pegi ni boley dikatakan first timer...haha apa lagi tergolek2 kami gelak...
Yang tangan OKU pun nak baling jugak..

Pelawak paling lawak malam itewwww....ND...hahahhaaha..kami aje yg tau...

Ini dua result yg paling kami kagumi...haha....korang yg terer jgn gelakkan result kami...tu result yg paling tinggi kitaorg boley dapat...



Ciaow...heheh...

2 comments:

Anie said...

SUKA LAH KUPANG TU...PEBERET

atty's said...

aiseh..ikan bakar tu.huhuhuh.sedihnya..nak ar gak.