Sunday, March 1, 2009

KRISTAL OH KRISTAL..

Dari petang semalam aku tunggu jam 9 mlm ni...nak tengok zoom in Kristal di TV2..mmg aku minat diaorg...aku suka music n suaranya..rock bebeh!...bila lagu pertama dia nyanyi..memburu impian...aku terperasan baju yg dia pakai...sekali kat lengan ada ropol la...renda organza gitu..ahaksss!!sape la yg design baju dia tu...kalau daffi ataupun aliff aziz pakai tshirt ada ropol gitu ada gak sweet n cun nya...ni mat rock kapak pakai baju ropol...adusss...sadis...terus aku on laptop...hanya dengar lagunya...tak yah tgk orgnya..buat lawak aje...tunggu punya tunggu keluar jugak lagu peberet aku...Puteri Cinta Hati...terkaku seketika...jari berhenti...mata terlekat di skrin tv...nasib baik dia dah tukar baju kalau tak hilang feel...

Di hati kaulah puteri
di hati kau kucintai
kau amat aku sanjungi
di hati ku tetap menanti
di hati kan kupastikan
kau menjadi milikku hakiki

Seindah
malam cinta kita
hatiku bertanya
terpendam kian lama
inginku luahkannya

Di hati kaulah puteri
di hati kau kucintai
kau amat aku sanjungi
di hati ku tetap menanti
di hati kan kupastikan kau menjadi
milikku hakiki

Makin ku dekati
ku selami
dirimu kasih
bagai yang kuimpikan
makin ku fahami
ku sayangi
tiada lainkan menjadi ganti
pasti..

di hati ku tetap menanti
di hati kan kupastikan kau menjadi milikku hakiki
kaulah puteri..


Kejap lagi jam 10.30 aku nak layan filem indonesia pulak..Jatuh Cinta Lagi..promo nya macam best..lakonan Krisdayanti dan Gary Iskak...sedang elok la tu td Kristal lepas tu Krisdayanti..tp sebelum tgk kena buat research dulu pasal citer ni..mana la tau kut tak best...buang masa aje aku tunggu...sekali 'review' sinopsis..ok la...bole tahan...

Ciaow..

Thank you Muthuraj for the first 'commentor' for my 1st March entry... http://www.ridingthehorse.blogspot.com/ ...jauh org ni..from India..hope we r always keep in touch in bloggy...

1 comment:

♥ i'me ♥ said...

krital mmg best... stok layan lagu2 diorang..