Friday, March 6, 2009

PENGUMUMAN PENTING!!!

Pengumuman penting kepada kaki2 pancing seantero Melaka yg membaca entry ku kali ini..member2 mahupun yg tersinggah...aku telah dikhabarkan bahawa kolam memancing yg terletak dibelakang kilang Tombi (kilang getah/sarung tangan) di depan airport Batu Berendam ini mempunyai pelbagai jenis ikan air tawar yg gemok gemokss...kenapa ikan dikolam itew gemok2?...mari ikut aku siasat!!

Tokey kolam: 1 jam 10 linggit! umpan mau?

Brader : tak mau..mau tgk saja..tak mau mancing.

Tokey kolam diam..Pemancing tak ramai ada lebih kurang 6 org..4 melayu 2 cina..maklumla dah 6.30pm...Kami lepak atas pangkin.

Brader : Tokey apa bagi makan ikan..mggu lepas kawan saya dapat 3 ekor keli afrika sume gemok2 macam tokey..

Tokey : Ta la apa la...barang mulah..ada tempat boley dapat flee..

Brader : perut ayam ka?

Tokey : pelut ayam pun ada...ayam pun manyak mahat.

Brader : abih pakai apa?..perut babi?...sebab saya kenal bau perut babi (muka confident je masa kuar statement tu)

Tokey kolam senyum2 babi lalu jawab : ala ada sikit2. Ada loli bawak gua angkat...itu ikan suka makan..

Brader : ERRRRKKKKK!!!!!!

Kisah benar!Aku cakap lagi skali..KISAH BENAR..komen anda?

Ciaow

5 comments:

iedadadida's said...

kak sue..
bio betul..kak..ishhhhhkk...
uwekkkkk..

LayarLara said...

Nasib aku dok Johor,

Weh sab, ko tanya dia ada export ke Johor ke?

LayarLara said...

Weh sab, lupa nak bagi tau... I FOLLOW UUUU...

Pesal ko letak bawah sangat.. letak le atas sket... I can see clearly..hiihihihiih

atty's said...

loh.ingatkan pengumuman apa le tadi..ehehhe..

AyanaAsham said...

ololo cumel nya die....