Tuesday, January 3, 2012

TOM SUKA AKU

Salam tengahari...dah lunch?..aku makan nasi ayam je...dah lama tak makan nasi ayam..ada plak ibu mengandung ajak gi makan nasi ayam..maka laju la kaki melangkah...
Gambar kat atas tu tiada kaitan ngan nasi ayam ok...tu kisah dak Tom yang nak sangat bergambo ngan aku...aku malas nak layan org2 gini...kalau nak bergambar ngan aku, call je la..bleh gi buat photo shoot kat mana2...
Skang aku tengah hadap 1 lagi novel dr best novelist-Siti Rosmizah...Lafazkan Kalimah Cintamu..baru start 2-3 pages..tak leh citer la lagi yep..nanti aku dah feeling2 baca..baru boleh bg sinopsis sikit2..
Mungkin aku akan jadi pendiam kejap untuk 2-3 hari ni..memandangkan buku ni setebal 1000 lebih kut..aku pun tak pasti sgt yang nyata buku ni agak tebal...
So, selamat mentelaah untuk aku..

Nota kaki makcik : kalau waktu belajar dolu2 aku tekun mentelaah macam ni..pasti sekarang aku dah jadi seorang professor..pasti!!

No comments: