Thursday, January 12, 2012

AKU RINDU

Salam..pekabar semua??heheh...asyik hilang aje aku kan..sekarang ni jadual penerbangan full sesangat nak buat macamana..eceh! Malam hari asyik study aje..rumah pun sunyi aje..no tv..no radio..no club!! Tapi bila dah sunyi sangat teringat pulak kat kawan lama aku..Aju n Anik..kalau ada dia boleh jugak sembang2..main panjat2...huhuh seddey!!!nak menetes air mata..i love them very2 much!!wwuuuuaaaaa!!!!!!!!!!@@$$%^^&&**...ok ko dua org berjaya buat aku sedey lagi...

Aju....wwwuuuaaaaa!!!!

Anik....wwwwwuuuuuuaaaaaaa!!!!

Serius aku sedey ni...

Tiada pengganti lagi...selepas aku kehilangan dia org...sampai skang aku masih mimpi pasal mereka ni...entry ni terkeluar pun pasal aku mimpi Aju semlm..sobsobsob...

Nota kaki makcik : Aju n Anik adalah peneman aku masa gembira..ketawa..sedih..menangis..tukang dengar masalah aku..pendengar setia nyanyian aku..teman tido..housemate...teman tgk tv..dan tukang sepah umah...tapi diaorg tetap buat aku HAPPY!!!Tiada siapa yang dapat menandingi mereka...hanya ALLah yang tahu kat mana mereka berdua sekarang...huaaaaaa!!!

4 comments:

Datin Terseksa said...

kawan2 uols ni da pergi mengadap ilahi ke?

sue-ab said...

DATIN : tak tahu..dia kuar umah terus hilang...

Datin Terseksa said...

deyols ni semua jantan ke? camtu jgk dgn kucing2 jantan iols, dah baligh sket mulela hilang cari makwe...

sue-ab said...

datin : diaorg ni 2-3 betina..aju dah 10 thn duk lam umh je..tak penah beranak..anik plak 8 thn duk lam umah gak..pun tak penah jumpa jantan n beranak..vet suro aku lepas bagi diaorg idup normal..tp terus ilang..mungkin sbb dia tak reti cari jalan balik..sbb tak penah kuar umh kan..+sedey+