Monday, October 26, 2009

MENCARI PATINAH...

Misi mencari Patinah binti Gulai Tempoyak...



baru tau rasa patin sangkar n patin kolam..memang berbeze..berbaloi2..patin ori sungai yg mahal tu aku lom rasa..terus terang cakap tak mampu nak beli..


RM 25 /person utk round sepanjang sungai...

MISI TAMAT....PERUT KENYANG....
*maaf quality gambar kureng..guna henpong cap ayang katik*

13 comments:

ayin jemin said...

xpena mkn ikan ptin.nak rasaaa
:(

suhaila-ab said...

ayin : rasanya semestinya sedap la dik..kalau tak aku tak makan sampai sekor..ratah gitu je..macam nenek jin...tp tak leh makan selalu..kolesterol tinggi...

sI tEDI said...

ko makan sampai sekor????? umanggg aiii...

ini kalau ko bela satu sangkar pun seminggu dah habis.. ekekekekeke

suhaila-ab said...

Sitedi : melampau jugak ko punya teperanjat tu...tapi aku ok je kalau makan seko TANPA makan mende lain la...nasik2 tak de la..ko nak suro perut aku pecah..hawau je...

mamai said...

hang nie memang kaki menjelah la sanggup kau redah yang jauh-jauh tu yer aku yang selalu balik kuantan pun tak tersampai lagi kat sini

suhaila-ab said...

MAMAI : BUKAN APA NYE SANGAT...SAJE JE AKU PEGI MENYIASAT NGAN MEMBER2 SEPERJUANGAN....

ikiqzana said...

salah 1 makanan kegemaran aku.. bila la agak nyer nk merasa..

Mesayu Kirana said...

penah makan skali, kakak kat opis masak asam pedas, sedap gak rasanyer.

suhaila-ab said...

ikiqzana : gemar jgn tak gemar...hehehe

mesayu : ada org tak suker pasal ada bau hanyir lumpur...tu kolam punya..mmg tak hingat baunyerrr...

ilLa said...

fuhhh!...
febret nih!...ni bukan leh ratah seko je nih,2 eko pon bole lagi ni..

farish H said...

sdapnya gulai...

endiem said...

boleh mintak gambar no.4 untuk n3 blogs saya

adiwarnatasya said...

Memang sedappp...
Tempoyak ikan patin kesukaanKu:)