Tuesday, October 27, 2009

HARI INI DALAM SEJARAH














Kalau sekarang suasana kl sebegini..aku sanggup pegi bekerja di tempat yang bernama kuala lumpur itu..kalau macam skang..upah nenek aku sorg lagi pun aku tak hingin...

12 comments:

sI tEDI said...

ha ha ha.. jom panggil doraemon.. kita kembali ke zaman silam.. ekekekeke

farish H said...

jln bkt bintang xtahn tu ehhehe

mamai said...

aku pun nak aman dan damai...bt berendam jem tak

CINTAMANISZ Lite said...

Hmmm..tingin nak jumpa yap ah loy...hahaha

suhaila-ab said...

sitedi : aku kalau ada doremon aku nak omo 23 tahun je...

rizz : kalau gitu roper BB skang mana lepak yep..

suhaila-ab said...

mamai : batu berendam..jem terooookkkk....dari umh aku 15 jerr...heheheh

suhaila-ab said...

kak cinta : yap ah loy skang dah pindah melaka...meh datang sini..

Mesayu Kirana said...

hishhh...kl, dulu pernah kursus kat sana sebulan duk kat kl plaza, bukit bintang. Tak tahan nak balik jb, sesungguh nyer jiwa ku tidak di sana.

Hezesuze said...

zaman da berubah nok! hehehe

J@J@ / Bini The Rock said...

suker betol tgk zaman dulu kala...aman damai je rasa!

suasana harmoni, udara bersih..mandi kat sungai berkemban pon org tak terjelir lidah... :q

endiem said...

Jalan bukit bintang tu mcm nak pergi kg. salong,

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇