Saturday, October 3, 2009

BULAN PERUT

Bila dah balik melaka aku ni tak de le keje lain kalau hari minggu...pagi td aku mula hidup dengan pegi kejar mengejar di Taman Rekreasi Bukit Serindit...nasib baik org tak ramai...boleh aku buat larian akrobatik sorang2 kat situ...jam tgn aku pukul 10.30 pagi td aku dah terpacak depan kilang aku...nak menunaikan tanggungjawap kepada company aku kejap...lepas buat apa yang patut aku pun berkejar kejaran pulak atas jalan raya nak gi open house Ila....bila perut aku dah bagi signal kenyang aku pun balik tu pun selepas 1 jam lebih aku memancing juadah....bila dah balik rumah tgk jadual kat meja..huh ada lagi open house ni...ni kena pegi ni...amma appa...mana mau isi dalam perut??


DAH SIAP!! JOM!!!
psstt!!: oleh krn ruangan komeng ramai berkompius pasal perut aku tu...yg tu sebenarnya camera trick dan baju aku itu yg ala2 kembang semangkuk hayun + perut aku yg memerlukan perkhidmatan Sendayu Tinggi hahahhahahahha.......4/10/09
ciaow...

6 comments:

10 said...

Isi jangan x isi perut tu...

Syima Syaz said...

itu isi sbb ade baby ke isi ade makanan??

♥cybermummy♥ said...

sue itu kembung sebab banyak makan atau kembung lain .. ngeh !!! ngeh !!
( kalau salah maafkan saya ye :D )

mamai said...

weh musim makan nie hehehehe lepas makan kena berlari semula

sue-ab said...

my fren...tu bukan kerana kembung baby atau makanan...tu pasal baju tu ala2 kembang kat perut..ok la + perut aku kedepan sikit hahahahhaha.....aku dah jangka mesti korang kompius...

peridot sepi said...

wah, ingatkan berisi...
abg i dah cerai, baru 10 bulan kawen...