Monday, November 9, 2009

PERGI BERTAPA

Lama jugak aku tak jengah n update page aku ni...bukan apa...hampir seminggu aku bertapa di GUA MENAWOK...lokasi nun jauh disana....tiap2 hari langit mendung aje...itu sumer rahmat dari Ilahi...
Sepanjang perjalanan jumpa perkampungan yang cantik...

dan bersih...ada bunian ke kat sini?....

tak siapa yang tahu...

erkk...ni bukan bunian...ni aku...yang agak letih...maklum lah perjalanan yang jauh...

ini salah satu hasil pertapaan...mistik...cuba tengok betul betul...
tengok lagi....kalau duit ni tersalah cop nombornya..kenapa jauh sgt bezanya...hampir bernilai 2 juta lebih...dan kenapa no siri diatasnya lebih terang dari no siri dibawah..seakan baru dicop..sedangkan duit ini telah lama digunakan hampir lusuh dan koyak...kenapa org sebelumnya tak nampak keganjilannya..atau adakah duit ini khas utk org yg tertentu sahaja..dalam erti kata lain tuan empunyanya sekarang...
Pegi ambik duit rm10 korang cuba bandingkan apa yang berbeza..

Kesimpulan nya...semua makhluk dan kejadian dialam fana ini..yang nyata mahupun yang ghaib ada lah milik Allah swt...

Entry yang pernah aku paparkan dulu http://sabngomel.blogspot.com/2009/06/duit-bunian-season-2.html

Sebelum terlupa...nantikan entry aku selepas ini berkenaan mistik SIRIH KEMBAR..

Ciaow dulu...

14 comments:

T.u.Y.a said...

salam kak su..
cantik rumah tu kan..bersih je..
kalau malam mesti tgk mm misteri je gitu kan..

duit seploh tu mcm double cop je no sirinya..tapi nape mcm tu kan??misteri..misteri..

suhaila-ab said...

PASAL DUIT TU...MASIH DALAM RENUNGAN DAN PENGESAHAN...DUIT TERSEBUT MEMANG TERNYATA ASLI..CUMA TERDAPAT BEBERAPA KELAIN ITU YG PERLU DISELONGKAR KEMISTIKANNYA...SIAPA ADA JAWAPAN?

mamai said...

kat mana rumah tu cantik la

suhaila-ab said...

MAMAI : RUMAH TU PERNAH MASUK IKLAN KAT TV....LOKASI DI MELAKA..

♥cybermummy♥ said...

lerr ko bertapa kat umah tu ke . Tapi memang betul umah tu terlalu cantik dan amt lah bersih keadaan sekelilingnya . kalau lah saya dapt duduk umah camtu mesti damai je rasa hati ini :D

J@J@ / Bini The Rock said...

Klu kat Kg Sg Duyong pon ada 1 rumah melaka lawo cenggitu..tp warna kunin pekat...

err..ni kat mana plk ekk??

BeMiE said...

mmg cantik rumah ni..

sI tEDI said...

kat mana rumah tu? macam rumah melaka je

farish H said...

dwet plsu kot kakk

adiwarnatasya said...

Ehh...ehh...
Taktek laa perkampungan nie...
Jue sukalah tempatnya:)
Kat mana yer?

suhaila-ab said...

CYBERMUMMY : AKU PUN SKER UMH GITU...KALAU PAGI MESTI SEJUK...MACM UMH AKU KAT KAMPUNG...

suhaila-ab said...

JAJA & TEDI : UMH TU KAT DURIAN TUNGGAL..

Ayumieza said...

wah dah lama tak jenguk blog akak...wah betul-betul buat nurul terperanjat dengan angka di duit tesebut hehehe...

Dee said...

kat mana sebenarnya gua menawok tu..