Monday, November 9, 2009

NAK DUIT LEBIH TAK?

Aku masuk dalam sistem perkongsian modal ini secara tak sengaja...hanya berbekalkan modal RM55 (SEKALI BAYAR SHJ) semenjak bulan Julai 2009 hingga lah ke hari ini...aku telah mendapat hasil perkongsian sebanyak RM 120 pada 20 Sept 2009 (kira duit raya la)...dan pada 24 October 2009 sebanyak RM150 dalam bentuk Wang Pos diatas nama aku sendiri...tanpa perlu aku melakukan apa2...tanpa perlu mencari orang bawahan...aku hanya submit form utk register dan aku akan menunggu giliran utk mendapat hasil perkongsian modal tersebut...alhamdullillah.....ini kira macam sistem kita main kutu la..akan datang aku akan dapat lagi wang pos ini sehingga la pada limitnya iaitu berjumlah RM12,715....hanya memerlukan kesabaran dan sambil menolong orang2 lain yg dalam kesusahan dari hasil perkongsian modal ini...kepada kengkawan yg berminat...addprivate message aku pada YM aku atau tinggalkan email address diruangan komeng utk aku emailkan latarbelakang system PDI ini dan form dan juga penerangan....dan aku akan tolong korang utk beri keterangan secara percuma dan macamana nak menyertai Perkongsian modal...aku akan berikan alamat PDI ini dan form registration berserta step2 yg telah diaturkan dalam sistem PDI ini...PERKONGSIAN MODAL PENGURUSAN DARUL IKHLAS....maaf ye..system ini terbuka kepada yang beragama Islam sahaja.

Ciaow : Boleh email terus pertanyaan diemail sab5976@yahoo.com.my

17 comments:

mamai said...

kenapa aku tak dapat lagi

Anonymous said...

berapa lama blh mencecah ke angka 12,+++ tuh??

sue-ab said...

mamai : kita kena sabar bro...bro dah masuk ke?...company yg sama ke?

J@J@ : berapa lama tu..kena tgk jugak jumlah peserta..lagi ramai lagi cepat...

Anonymous said...

mau ikut..

sue-ab said...

AYIN : DAH SIAP EMEL KAT KO DIK...

ilLa said...

mcm menarik jerk!...
hehehehe...
nk jgk la....

sue-ab said...

ILLA : HEHE...DATANG FINAL AMBIK BORANG...KOJO SONANG JE..

Anonymous said...

tolong anto emel kat aku:

TheRock_man@rocketmail.com

aku nak test!

farish izaryl @izreez said...

cm nk wat jee

Jorji said...

semua sistem macam ni atau main kutu atau piramid adalah betul dan boleh berjaya ....selagi rantaian tu tak putus,atau ada orang larikan duit.

i nak add u la kat ym. :)

adiwarnatasya said...

Emailkan kat kita sama ...art_jue@yahoo.com atau YM yer.Tq.
Laeh cuba nie:)

iedadadida's said...

k.su,..
camana nak masuk bendaalah nih k.su..

farish izaryl @izreez said...

akak nk gak la.ym rizz ek

reesz_jerry

alia said...

menarik....erm...dolu penah join bayar 25 hengget jer tp kena cari org bawah kita seramai 2 org....dpt org mmg kompem dpt duit....nak cari org tu yg leceh....erm...yg nie tak perlu cari org....leh la ym kat alia sekali....

Yunus Badawi said...

Boleh kaya ni....

Anonymous said...

wwwwwwaaaaaaaahhhhhhh... mcm dh nyk kali dpt jek.. bestnye.. bl ktorg blh dpt pulak.!!!

malasz said...

k sue
dolu den masuk dah hr ikhlas
samo ke??