Tuesday, November 17, 2009

AKU NAKKKK....

Aku bukan nak kan dia ni...melawa je lebey...kalau nak tgk dia ni dengan gaya bereben yang lain pegi ke blog ajuanik skang aku teringin nak benda2 kat bawah tu..
Ni la..manja je...bukan bangla tu..timau belang2 tu la...
huyoo...masa tengah sangap tu..kita buat2 la letak lengan kita kat gigi dia...wah romantik nya..
huh...teringin nak guling2 sebelah dia..
ala main geletek2 pulak..best dapat baring atas dia..hempap badan kat perut dia...
ala manjanya yg baju ijau tuh..ekh bukan..benda yg landing atas peha yg besar balak tuh..peha aku lebih kuang je saiznya...muatla nak letak kepala dia..main geli2 kat leher..huh bahagianya..
dapat bela sekor kat umh pun cukup dah..tgk la paw dia..tu buat tepuk2 muka aku tu hoccay sesangat tu...
kalau kita tido dia main peluk2 pulak...huh bestnya.
comeynya..kalau time dia tido kita buat main misai dia..tarik2 gitu..biar dia terperanjat...mesti kelako je muka dia..
main geletek kat ekor..pastu dia buat2 tangkap tangan kita..
aku nak jugak buat gini...belek2 mata dia..mulut dia..ala2 nak check kebersihan gigi giteeww..pastu kalau dia tido tu aku nak main sergah2...tak pun main tampar2 kat bontot dia...eeeiii bestnyerrrr...
mana nak ambik timau2 manja ni....
ciaow...

13 comments:

sI tEDI said...

best kalau dapat peluk!!

ekekekke

♥cybermummy♥ said...

oii mak aihh !!! tak yah lah , kang nanti kena ngap cam mana . tak leh bayangkan tapak tangan dia yang beso tu sepak2 manaj kat pipi .. adoii !! meremang segala bulu kat badan . huhuhu

suhaila-ab said...

test je dulu..kalau tak ngap..peluk lerrr...

|| NaFiRaa || said...

mak~ seram ler nak pelok.. kang kena cakau lak...

endiem said...

sekali dia ngap...

farish H said...

gile ngeri cm ngn kuceng je

Hezesuze said...

ishhh ko ni kategori ganaz kot....rimau ko nk peluk??? adoaiii..haha

J@J@ / Bini The Rock said...

sblm nak seluk2 mulut dia, nak tepok2 bontot dia nak main sergah2 dgn dia nih masa tido..elok la ko cabut kesemua gigi dia dulu dan potong kuku dia...barulah boleh geli2 dan manja lebey2..

aawww..ihik hik hikk..jgn laa..aww..geli tau!! xP

NaqeebLukhman said...

baru jer eksiden kan singapura, jgnlah nko nak tambah pulak kes kena ngap di rimau nih,... mengerikan hehehehe

Dee said...

kahkahkah..berani sungguh ke ko?

malaSZ said...

g carik kat kedai menan .........

adiwarnatasya said...

Tomelnyerrr akak;
Sekali dia nguppp...Habis kita:)
Tak sempat nak mengucap huhuhhhhh:)

puspawarna said...

rse mcm best jerr...
tp kalo daa kne ngap 2...
mcm serah dri jerr...huhuu...