Monday, November 30, 2009

MAKAN LAGI..

Hari raya on the dot aku biasa je..tak buat apa pun...lepas semayang raya aku belasah nasi hayam yang aku dah bbuat pepagi buta itu...

tahun ni tak de sangat dapat daging korban..cuma sekilo..tu pun pasal aku pegi mesjid pagi tuh..kalau aku tak pegi..tak de la...

tghri tegak ada org bagi salam kat umh bagi ketupat sama rendang dan serunding daging...huh dapat jugak merasa....asyik makan aje...

petang2 tido pun sodap...ujan lak tuh...so apa lagi...bertapa la aku untuk membesarkan badan...

jangan tgk lama2 nasi ayam aku..mmg lain sikit ropernya ini...hehehe

ciaow kisah raya korban..

HUTANG TAG..hhehe..

Dah lama aku tak buat entry tag...Tag ni dah lama..tp aku je baru nak jawap...tag dari cybermummy ..ikin.... sori..keretapi nak jawap tag ni mogok lama sikit...coti raya..

Soklannya adalah....

1. Adakah anda rasa anda Hot ?
Ish soklan ni..banyak makna nih...bg aku hot byk kategori..HATI HOT...biasa la..AKU HOT...memang hot pun hikhikhik..perasan...

2.Upload gambar kegemaran anda...apasal?.masa tu aku lom ada blog...ada FP...jadi ni salah satu gambo pes time yg aku main edit2...selepas gambo ni aku edit...lepas tu beratus pulak aku cuba main edit..sampai muka anik pun aku edit..tp skang upacara edit mengedit aku dah kureng...pasal aku skang sibuk buat mende lain lak kat umh...upacara mendonlod pilem2 pulak..dah hampir sethn..pelbagai jenis pilem aku donlod...hong kong jepun taiwan korea amarikano sepanyol india sumer ada...hehe...maka edit mengedit tak cukup masa...termasuk la belog membelog ini...

3. Bila kali terakhir makan pizza?
2 minggu lepas...kat pizza hut depan umh aku...masa tu tak de niat pun nak makan...bila lalu depan PH ntah macamana kaki ni konar je masuk dalam PH tuh...aku pun tak pasti samada waktu tu aku kena pukau ke hapa...bila dah kenyang baru sedar...

5. Lagu terakhir yang anda dengar ??
Ukays...aku lupa tajuknya...tp yg nyata tu lagu dah lama...zaman2 aku baru abih skolah...teman sekerja aku ni yg bukak melalu hp dia yg canggih..katanya la...memekak aje dari td duk ulang...aku pun tak pasti nape lagu tuh kena dengar ulang2..mungkin ada makna lam idup dia hari ni kut...
Untuk apa kita memberi
Kiambang yg bertaut dengki
alah mengalah jauh skali
yang pastinya kita yang rugi..
Untuk apa kita mencari
kilauan yg membuta hari
akukan lah hakikat berkat
yang resah semestinya susah
syukur kerana kita sama..
saling menyayangi..
makrifat diri...

6.Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini???
Aku baca emel..dah kat tempat keje dah so aku baca emel pasal keje yg melambak ni la...baca dan delete apa yang patut...hikhikhik...

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa ??
sue..che su...chu...erra pazira..opps tercacul pulakss...

8. Tag lagi 6 orang..
Ni payah sikit...sape2 nak buat buat la..pasal aku suka sumer org yg datang umh aku ni..ikin terima kasih bg aku tag ni..tag2 gini bagus tau..kita boleh kenal kawan kita dengan lebih dekat lagi...tp skang ni aku tgk macam kurang je musim tag ni...kalau skali datang tag nak kena buat sampai 3..4..5..6...huh...
ciaow...kisah tag..

6 comments:

mamai said...

aku tolong tengok orang korban ajer

Hezesuze said...

ooo ko korban ayam ye not lembu....muhahahaaha

sue-ab said...

hehe...korban ayam kat maidin jeewwww...

myQza said...

pagi2 lagi lauk sudah menyelerakan.. aku lapau nI!!

farish izaryl @izreez said...

cdapnyaaa

Izan said...

tetiba rasa lapa la plak