Tuesday, November 10, 2009

LAGI BENDA PELIK

Aku bukan la pengumpul barang antik..bukan pengumpul barang2 pelik..tp sebenarnya aku suka pada kewujudan makhluk2 atau benda2 pelik ciptaan Ilahi ni...yang selalu kita lihat adalah benda2 biasa yang tiada cacat cela..tp sekiranya kita terjumpa atau mendapat benda2 pelik ni..tentu hati tu jadi macam ada sesuatu...aku akan rasa macam..ish2...besar ciptaan Allah ni..boleh berlaku apa sahaja,...
SIRIH KEMBAR...

BUKAN SEEKOR IKAN..PASAL DIA TAK DE EKOR...
Itu aje...
Ciaow dulu...
"Dan bahawa sesungguhnya adalah (amat salah perbuatan) beberapa orang dari manusia, menjaga dan melindungi dirinya dengan meminta pertolongan kepada ketua-ketua golongan jin, kerana dengan permintaan itu mereka menjadikan golongan jin bertambah sombong dan jahat."
Surah Al-Jinn ayat 6.

5 comments:

CINTAMANISZ Lite said...

daun sirih camtu akak penah tgk gak, hehe. Telor sebijik bila pecahkan ada 2-3 tang kuning tu pun akak penah tgk, kembar ler kalo jadi ayam tu, heheh..pisang kembar pun akak penah tgk...ngeh2. Org kata kalo makan tu anak leh jadi kembar...tp semua tu kuasa Allah kan..Akak makan takde kuar kembar pun, hehe...

mamai said...

cantik ikan kaloi tukan

Hezesuze said...

ALLAH MAHA BESAR....sunggu unik ciptaannye....

syukur alhamdulillah!

Dee said...

pelik2..

Mr. J @ pengerindu.com said...

awat ikan tu macam nak mati je.... apaagi gi goreng..

www.pengeRindu.com