Thursday, December 31, 2009

INGAT AKU LAGI?

Hari ni hari yg ke 14 hari aku tak masuk umh sendiri ni....penuh pulak sarang labah labah....
Ada kelawar bergantungan....mesti korang pun takut nak masuk
Kat luar pun banyak semak samun (sekali ada batu nisan daaa...abaikan) Tapi aku tetap menten ayu...
So sorry salah pic kat atas..tu gambar sebelum makeover hoccay...yg bawah ni baru real..
Ini la bopren gelap ku...
Yang bersembunyi disebalik bunga....
Biasa la busy 14 hari pegi dating la dgn sibopren gelap...
Pegi jalan jalan kat Siam...(abaikan signage tuh...kuang hajar) Baring baring...
Gurau tendang tendang..
Abaikan signage pada baju...ahakss!!!
Main main air....eewww....
Jalan jalan cari pasal...
Bersama superHerot ku...
Yang kuit...Ish ish ish...
Bonet Morris Minor pun aku tak kisah...
PESANAN PENAJA : Kalau korang rasa macam nak pening ke muntah ke...pegi toilet cepat...

SELAMAT TAHUN BARU 2010...KEPADA SUMER KENGKAWAN...I LAP U ALL..

13 comments:

♥cybermummy♥ said...

lerr, ingat dah berhijarah jauh nun kat bulan sebab lama ko tak update .
ehh!! fahrin tu badan dia makin mantap kan . slurppp!! apa2 pun selamat tahun baru . semoga dapat apa yg ingin di capai atau di gapai pada tahun depan .

iedaLUVsham said...

hahahhaha!!! happy new year dear! :)

sI tEDI said...

pergh!!!


selamat tahun baru sue!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

fahrin boiprennyer yer..ingatkan saper laa tadi.hehehehe

nway,
selamat tahun baru!
semoga tahun 2010 lebih indah !

Hezesuze said...

whoiii rmh bersawang ko kemana sue??
wah minat fahrin ghupenye...ahaks!

weii ri sabtu dpn insyaalah ze turun melaka...ada hal ckit...nnti ze roger ek...huhu

malasz said...

kretip nyer ko kak.........

epy new year........

J@J@ / Bini The Rock said...

wahhh!!
melentikkkkk nyee muntottt! xP

bila tgk gambo hero ko yg terselit kat celah dedaun tu..ade rupa si nabil tinge capang plk..

apepon..hero kesukaan ko..adelah hero aku jua...kuikuikuiii!!!

T.u.Y.a said...

salam kak su..
selamat tahun baru..
wahhhh..muntot baru ek?
buyeprend pun baru..hik hik..

adiwarnatasya said...

Salam Akak...
Hapy New Year 2010:)

Syima Syaz said...

hepi new year

wah..aritu 1 lif dgn mamat kekasih gelap ko sue...mak aii.....8x ganda aku k...4x ganda wan.bygkannn

peridot sepi said...

mana ko cilok pic fahrin nie?

DDrfauziah said...

Kesian si Fahrin :(
Salam Maal Hijrah & Selamat Tahun Baru. Sudikan ke blog Kak G utk menerima cenderahati Maya sempena tahun baru ni. Harap2 suka ... terima kasih.

CINTAMANISZ Lite said...

fahrin ni mcm ok je..naper ler 2org slebriti kurang jelita tu tak mau kat dia, ek?? hehe..